“Beste ijs van nederland”
Beoordeling van Luciano's IJssalon

Luciano's IJssalon
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Wassenaar
Keukens: Nederlands
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
13 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Al jaren de beste ijssalon van Nederland. Bij mooi weer moet je wel even geduld hebben. De rij wachtenden is dan langer dan normaal

Schrijf een beoordeling

24 augustus 2016 beoordeeld

Mooie zaak, heerlijk ijs en bijzonder lekkere koffie, die op veel verschillende wijze bereid wordt. Zeker eens proberen.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het lekkerste ijs ever!!! Niet voor niks al veel prijzen gewonnen. Soms wat lange rijen, maar absoluut de moeite waard. Interieur ook erg leuk.

23 augustus 2016 beoordeeld

Altijd heerlijk ijs. Tegenwoordig zelfs in de winter open. Mijn favoriet is yoghurt-mango ijs met mooi weer.

18 augustus 2016 beoordeeld

Weer eens terug bij Luciano's ijssalon in Wassenaar. We hebben ons weer tegoed gedaan aan verscheidene heerlijke smaken zoals aardbeien, frambozen, melkchocolade, malaga en mango en een lekkere dot slagroom er bovenop. Ze hebben trouwens de 2e plaats behaald met ijssalon van het jaar 2016!!! Het is fantastisch lekker ijs en kan me bijna niet voorstellen dat de 1e plaats misschien nog lekkerder is.......

Reizigers die Luciano's IJssalon bekeken, bekeken ook

In Luciano's IJssalon geweest? Deel je ervaringen!