“Kabaal”

Grieks Restaurant Eleni
Geclassificeerd als nr. 2 van 66 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Grieks
3 oktober 2017 beoordeeld

Na de destijds uitgevoerde verbouwing een veel te gehorig restaurant geworden. Zeer storend tijdens de maaltijd. Geserveerde gerechten goed bereid en goed van smaak het prijsniveau is ietwat overtrokken. Het even gezellig naar de Griek vanwege een verjaardag was helaas geen succes. Vervolg is uitgesloten.

22 september 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten met mijn , wij waren met ons zessen. De tafel vooraf gereserveerd,. Bij binnenkomst stond onze tafel keurig klaar. Ontvangst vriendelijk en gastvrij. Wij hebben allen gekozen uit de kaart, gerechten zijn prima bereid en zeer smakelijk. Presentatie is mooi. Voorgerechten zoals de soepen, combinatie gerechten vis zijn ergect bereid. De schotels bv. De eleni en de stifadonzijnecht smaakbometjes.
De gedeelde liefde als nagerecht is een aanrader wanneer je samen met je partner te vieren heb. Perfecte wijnen en goede koffie. Super snelle en correcte bediening. Correct en attent.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar
De menukaart is uitgebreid veel lekkere gerechten toetjes zijn ook een feestje

6 september 2017 beoordeeld

Het dineren is een ware verrassing,Zeer vriendelijk en correcte bediening.Maar wat op tafel komt blinkt uit .De uitstraling en al het eten is van een buiten gewone kwaliteit.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen werden we hier zeer vriendelijk onthaald. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top. Ons zien ze hier zeker terug. Doe zo verder!

Reizigers die Grieks Restaurant Eleni bekeken, bekeken ook

In Grieks Restaurant Eleni geweest? Deel je ervaringen!