“Familiediner”

Grieks Restaurant Eleni
Geclassificeerd als nr. 2 van 66 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Grieks
22 september 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten met mijn , wij waren met ons zessen. De tafel vooraf gereserveerd,. Bij binnenkomst stond onze tafel keurig klaar. Ontvangst vriendelijk en gastvrij. Wij hebben allen gekozen uit de kaart, gerechten zijn prima bereid en zeer smakelijk. Presentatie is mooi. Voorgerechten zoals de soepen, combinatie gerechten vis zijn ergect bereid. De schotels bv. De eleni en de stifadonzijnecht smaakbometjes.
De gedeelde liefde als nagerecht is een aanrader wanneer je samen met je partner te vieren heb. Perfecte wijnen en goede koffie. Super snelle en correcte bediening. Correct en attent.

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker eten vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar
De menukaart is uitgebreid veel lekkere gerechten toetjes zijn ook een feestje

6 september 2017 beoordeeld

Het dineren is een ware verrassing,Zeer vriendelijk en correcte bediening.Maar wat op tafel komt blinkt uit .De uitstraling en al het eten is van een buiten gewone kwaliteit.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen werden we hier zeer vriendelijk onthaald. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top. Ons zien ze hier zeker terug. Doe zo verder!

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een dagje op pad rondom wassenaar/den haag. Via tripadvisor kwamen wij bij dit restaurant uit. Toen we aankwamen waren we al helemaal weg van de buiten en binnenkant van dit restaurant. Heel mooi restaurant, ook wat ons opviel was dat de bedienders echt rende om de deur open te doen voor aankomende en vertrekkende klanten (waar zie je dit nog?). Wij zijn niet heel erg weg van de griekse keuken maar voor het eerst wist ik echt niet wat ik moest kiezen. Zoveel lekkere dingen. Het eten was ook top! En tot slot kregen we nog wat drinken van het huis!!! Dit maakte ons avondje helemaal perfect! Ik (wij) komen zeker nog binnenkoort terug vanuit Beverwijk zo snel mogelijk!! 1 minpuntje ; achteraf bleek ik precies de gerechten van een voordeelmenu besteld te hebben (zelf niet aangegeven!!!) maar wel de prijs per product betaald en niet voor het menu. Dit is natuurlijk mijn eigen fout geweest en kwam er later achter! En de serveerders waren ook druk bezig dus kan het ze niet kwalijk nemen vandaag alsnog de dikverdiende 5 sterren! Tot snel weer.

Reizigers die Grieks Restaurant Eleni bekeken, bekeken ook

Katwijk, Zuid-Holland
Wassenaar, Zuid-Holland

In Grieks Restaurant Eleni geweest? Deel je ervaringen!