“Zeer vriendelijke eetgelegenheid ”
Beoordeling van Grieks Restaurant Eleni

Grieks Restaurant Eleni
Geclassificeerd als nr. 2 van 66 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Grieks
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om te beginnen werden we hier zeer vriendelijk onthaald. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top. Ons zien ze hier zeker terug. Doe zo verder!

Schrijf een beoordeling

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren een dagje op pad rondom wassenaar/den haag. Via tripadvisor kwamen wij bij dit restaurant uit. Toen we aankwamen waren we al helemaal weg van de buiten en binnenkant van dit restaurant. Heel mooi restaurant, ook wat ons opviel was dat de bedienders echt rende om de deur open te doen voor aankomende en vertrekkende klanten (waar zie je dit nog?). Wij zijn niet heel erg weg van de griekse keuken maar voor het eerst wist ik echt niet wat ik moest kiezen. Zoveel lekkere dingen. Het eten was ook top! En tot slot kregen we nog wat drinken van het huis!!! Dit maakte ons avondje helemaal perfect! Ik (wij) komen zeker nog binnenkoort terug vanuit Beverwijk zo snel mogelijk!! 1 minpuntje ; achteraf bleek ik precies de gerechten van een voordeelmenu besteld te hebben (zelf niet aangegeven!!!) maar wel de prijs per product betaald en niet voor het menu. Dit is natuurlijk mijn eigen fout geweest en kwam er later achter! En de serveerders waren ook druk bezig dus kan het ze niet kwalijk nemen vandaag alsnog de dikverdiende 5 sterren! Tot snel weer.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke, originele Griekse gerechten. Druk bezet restaurant met super vriendelijke bediening. Glaasje Ouzo wordt geserveerd als welkomstdrankje. Een echte aanrader. Reserveren is raadzaam.

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van 25 jr werkjubileum vroeg ik waar m'n collega wilde eten.
Zonder aarzelen zei hij Eleni !

Bij Eleni kom je op bezoek.
Je bent er gast en wordt als een vriend onthaalt.
Je eet er fantastisch en puur.

Elke keer weer..... een echte aanrader!!!

18 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk grieks eten met uiterst vriendelijke eigenaar. Eten is altijd prima, ondanks dat het er altijd druk is. ( mij persoonlijk iets te veel geluid, maar dit is vaak bij dergelijke zaken ) Prima lam, lekkere tzaziki, en niet te vergeten balletjes in tomatensaus.....yammie. Kortom aanrader om hier eens te gaan eten.

Reizigers die Grieks Restaurant Eleni bekeken, bekeken ook

Wassenaar, Zuid-Holland

In Grieks Restaurant Eleni geweest? Deel je ervaringen!