“Verrassing op de hoek”

Grieks Restaurant Eleni
Geclassificeerd als nr. 2 van 66 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Grieks
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke, originele Griekse gerechten. Druk bezet restaurant met super vriendelijke bediening. Glaasje Ouzo wordt geserveerd als welkomstdrankje. Een echte aanrader. Reserveren is raadzaam.

Schrijf een beoordeling

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ter gelegenheid van 25 jr werkjubileum vroeg ik waar m'n collega wilde eten.
Zonder aarzelen zei hij Eleni !

Bij Eleni kom je op bezoek.
Je bent er gast en wordt als een vriend onthaalt.
Je eet er fantastisch en puur.

Elke keer weer..... een echte aanrader!!!

18 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk grieks eten met uiterst vriendelijke eigenaar. Eten is altijd prima, ondanks dat het er altijd druk is. ( mij persoonlijk iets te veel geluid, maar dit is vaak bij dergelijke zaken ) Prima lam, lekkere tzaziki, en niet te vergeten balletjes in tomatensaus.....yammie. Kortom aanrader om hier eens te gaan eten.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant aardige mensen snelle bediening ondanks dat het altijd druk is. Lekker eten. Een aanrader.

25 juni 2017 beoordeeld

avondje Soldaat van Oranje, helaas zat het verkeer wat tegen, zodat we alleen een hoofdgerecht konden bestellen. Deze werd snel geserveerd, en heerlijk gegeten. Toch i.p.v. ijs, kregen van Eleni nog een koffie na, wat een service!!! Echt een aanrader, en volgende keer als we weer in de buurt zijn, weten wij jullie te vinden!.

Reizigers die Grieks Restaurant Eleni bekeken, bekeken ook

Wassenaar, Zuid-Holland

In Grieks Restaurant Eleni geweest? Deel je ervaringen!