“Super lekker en gezellig !!”
Beoordeling van Grieks Restaurant Eleni

Grieks Restaurant Eleni
Geclassificeerd als nr. 2 van 71 Restaurants in Wassenaar
Keukens: Grieks
18 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijk grieks eten met uiterst vriendelijke eigenaar. Eten is altijd prima, ondanks dat het er altijd druk is. ( mij persoonlijk iets te veel geluid, maar dit is vaak bij dergelijke zaken ) Prima lam, lekkere tzaziki, en niet te vergeten balletjes in tomatensaus.....yammie. Kortom aanrader om hier eens te gaan eten.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant aardige mensen snelle bediening ondanks dat het altijd druk is. Lekker eten. Een aanrader.

25 juni 2017 beoordeeld

avondje Soldaat van Oranje, helaas zat het verkeer wat tegen, zodat we alleen een hoofdgerecht konden bestellen. Deze werd snel geserveerd, en heerlijk gegeten. Toch i.p.v. ijs, kregen van Eleni nog een koffie na, wat een service!!! Echt een aanrader, en volgende keer als we weer in de buurt zijn, weten wij jullie te vinden!.

9 juni 2017 beoordeeld

goed gegeten, sfeer was erg gezellig evenals de bediening ik heb zelf alleen het hoofdgerecht besteld dat was een mix gril hierbij werd frites en salade bij geserveerd.

28 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik had samen met mijn grote vrienden een goed idee om een leuk uitstapje in het Tikibad van Duinrell te hebben. Na zon dagje lekker plonzen krijg je natuurlijk honger en hadden wij wel zin in iets verrukkelijks! Sommige mensen noemen mij ook wel de reisleider, dus het eerste wat ik deed was mijn 'TripAdvisor' app erbij pakken. Ik keek even en ik kwam op een op het eerste oog uitziende leuk restaurant. Het was heel druk, maar gelukkig hadden ze nog net plaats voor 3. Als voorafje had ik de lekkere kippensoep. Dat was een geweldige keus, maar toen ik overging naar het hoofdgerecht, gyros speciaal wist ik niet wat ik meemaakte! Alsof er een engeltje op mijn tong piste.

Dit restaurant is echt top en een echte aanrader! Alles is perfect zowel de bediening als de sfeer, en natuurlijk maakt het eten het volledig af!

Reizigers die Grieks Restaurant Eleni bekeken, bekeken ook

Rotterdam, Zuid-Holland

Wassenaar, Zuid-Holland

In Grieks Restaurant Eleni geweest? Deel je ervaringen!