“Super, geweldig, top, te gek, ontzettend lekker.”
Beoordeling van Restaurant Wei

Restaurant Wei
Reserveren met
Restaurant Wei is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 32 van 73 Restaurants in Wassenaar
Beschrijving: Restaurant WEI is een gezellig en informeel restaurant in Wassenaar, dichtbij attractiepark Duinrell, het dorpscentrum en is gelegen aan de rand van het Wassenaarse duingebied en Wassenaarse Slag (het strand). Het fietspad richting strand loopt langs ons restaurant, wat ons tot de perfecte tussenstop maakt bij een fietstocht in en rond Wassenaar. WEI is geopend voor lunch, diner, of om een drankje te drinken. Het restaurant is zeer toegankelijk - ook voor mindervaliden en rolstoelen - en heeft een eigen parkeerterrein (gratis). Ons menu is gevarieerd en biedt een keuze aan lunch- en dinergerechten. Onze specialiteiten zijn wafels. Niet die beroemde zoete Belgische wafels, maar hartige wafels met verschillende toppings zoals carpaccio en gerookte zalm. Reserveringen zijn niet verplicht, maar we adviseren om een reservering te maken om er zeker van te zijn dat we een tafel hebben voor uw gezelschap. We verwelkomen je graag in ons restaurant!
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, zeker een aanrader, echt om je vingers bij op te eten. Super vriendelijke bediening, snelle service. We komen hier elke keer weer terug!!

Datum van bezoek: mei 2018

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond met een aantal collega's hier gegeten. Zeker een aanrader. Goede en vriendelijke bediening, uitstekende menukaart.Het eten wat wij hadden was overheerlijk..we komen zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: mei 2018
29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele mooi zaak met vriendelijke en snelle service. Het eten was uitstekend en niks op aan te merken. Zeker een aanrader!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten, mooie zaak, vers eten en betaalbaar. Kom je tegenwoordig weinig meer tegen. Leuke bediening, we hebben een gezellige avond gehad bij het vernieuwde Restaurant WEI!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige mooie zaak met een goede kaart
Voor ieder wat wils zeer schappelijke prijzen
Vlotte bediening al met al is het heerlijk vertoeven
Bij restaurant WEI

Reizigers die Restaurant Wei bekeken, bekeken ook

Wassenaar, Zuid-Holland

In Restaurant Wei geweest? Deel je ervaringen!