“Menu de Jour”

wo 16-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 36 Restaurants in Zaltbommel
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige sfeer, enthousiast jong personeel en lekker eten, wat wil een mens nog meer.
4 gangen menu de jour:
Zalmtaartje_heerlijk
Courgette soep_heerlijk
Lasagne bakhuys_lekker
Panacotta met roodfruit_heerlijk

Prijs kwaliteit meer dan goed, fijne avond gehad, bedankt.

Datum van bezoek: september 2019

9 augustus 2019 beoordeeld

Vanavond weer heerlijk gegeten...
Alles paste bij elkaar...elk gerechtje zijn pure smaak.
De bediening is altijd erg vriendelijk! Wij komen zeker weer terug!

Datum van bezoek: augustus 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Er is een vast dagmenu, dus niets a la carte. Leuk concept en eten zeer smakelijk. Prima! Wel reserveren tevoren.

Datum van bezoek: augustus 2019
23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten bij het Bommels Bakhuys is en blijft een feestje! Eerlijke gerechten, waarvan de ingrediënten steeds vaker uit eigen tuin komen, en oprechte aandacht vanuit de bediening. Geen poespas, het menu spreekt voor zich en gewoon heerlijk.

Ik blijf een fan!

Datum van bezoek: juli 2019
13 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het blijft een topper: bij ‘t Bommels Bakhuys kun je heerlijk eten in een gezellige, hartelijke en warme ambiance. Op een drukke vrijdagavond schoven wij aan voor een heerlijke salade met confit de canard, soep van zongedroogde tomaatjes, kip marasala a la Bart en een puntje chocoladetaart met een bol vanilleijs. Alles geserveerd met een glimlach en op de originele Bakhuys-wijze (de soep wordt bijvoorbeeld aan tafel opgeschonken in een bord met garnituur). Gastvrijheid met een dikke vette hoofdletter G!
Wij kijken uit naar onze eerste ontmoeting met Bommels Buiten (per 1 september operationeel).

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Bommels Bakhuys bekeken, bekeken ook

In Bommels Bakhuys geweest? Deel je ervaringen!