“Gezellig Cafe op de markt.”
Beoordeling van 't Stadscafe Zaltbommel

't Stadscafe Zaltbommel
Geclassificeerd als nr. 11 van 27 Restaurants in Zaltbommel
30 augustus 2020 beoordeeld

Op een mooie zonnige dag geluncht op het terras.
De kramen van de markt werden opgeruimd, maar daar had je geen last van.
Door de bomen zaten we lekker in de schaduw.
Het terras ligt midden in het centrum, maar is niet bijzonder sfeervol.
De lunch was goed, maar standaard.
De bediening was aardig en behulpzaam.

Datum van bezoek: augustus 2020

15 augustus 2020 beoordeeld

Onbeberkt mosselen eten.
De mosselen waren lekker maar na een paar minuten zaten er 30 vliegen op de tafel.
Bij de bediening hebben we aangegeven dat dit toch niet zo smakelijk is.
De bediening gaf aan hier van op de hoogte te zijn maar ze konden er verder niets aan doen. (Dit zou door de mosselen komen).
Het zou fijn zijn als dit bij de bestelling verteld zou worden!!!!
Dan hadden we natuurlijk iets anders besteld.
Nu hebben we de mosselen niet omdat het door de vliegen te vies was om nog verder te eten. Bij de mosselen zou een drankje zitten maar die stond ook op de rekening.De bediening heeft dit doorgegeven aan de leidinggevende maar die nam ook geen moeite om even naar buiten te komen.Toen ik aangaf een beoordeling te schrijven gaven ze aan dat ze die dan wel zouden zien.
Schandalig hoe ze hier met de klanten omgaan.

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juni 2020 beoordeeld

Midden in het centrum gelegen. Het blijft toch moeilijk om in deze tijd op een terras te zitten. Hier was het goed geregeld. Was best druk. Een hoop geschuifel om je heen.

Datum van bezoek: juni 2020
22 juni 2020 beoordeeld

Zonder reservering konden we toch terecht voor onze lunch. Mooi tafeltje aan de rand van het terras was onze zit-plek. We hebben heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: juni 2020
24 januari 2020 beoordeeld

Vanmiddag hier geluncht met een vriendin. Er waren al een redelijk aantal rafeltjes bezet, dus dat leek ons een goed teken. Zeer uitgebreide lunchkaart. We kozen voor de "tostiwandeling", 3 tosti's voor de pittige prijs van €19,50. De (kale) tosti's waren in een houten bakje gelegd met 3 kleine bakjes saus erbij, zonder enig garnituur. De rucola die bij de Gouwe Ouwe zou moeten zitten, vonden we terug onderin de houten bak, wel een paar blaadjes! De pizzatosti's die zoveelbelovend klonken, waren vlak van smaak en onderscheidden zich nauwelijks van de Gouwe Ouwe. Karig belegd, weinig smaakvol en geen enkel garnituur, maar wel dik betaald. Daarbovenop een totale desinteresse bij de al wat oudere man die ons bediende, hij had duidelijk belangrijker zaken aan zijn hoofd dan ons (bijvoorbeeld) vragen of het gesmaakt had. (Het jonge meisje dat er liep, was overigens wel vriendelijk.) Kortom, dat kan in alle opzichten stukken beter. Nu was het een ervaring om niet meer te herhalen.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die 't Stadscafe Zaltbommel bekeken, bekeken ook

In 't Stadscafe Zaltbommel geweest? Deel je ervaringen!