“Mooi, evenwichtig 4 gangen verrassingsmenu.”
Beoordeling van Restaurant La Folie

Restaurant La Folie
Geclassificeerd als nr. 1 van 33 Restaurants in Zaltbommel
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en evenwichtig 4 gangen verrassingsmenu, vriendelijk geserveerd op een warme zomeravond. Hoogtepunt voor mij was het polderlam. Vriendelijk geprijsde mooie bijpassende wijnen. De omweg waard!

24 april 2018 beoordeeld

Had een zakelijk diner bij La Folie. Op een mooie dag hebben we lekker voor het restaurant gezeten in de avond zon, waar we hebben genoten van een heerlijk diner.
De porties zijn klein maar zeer goed op smaak. De bediening is ietwat stijfjes, dit mag wel wat meer ontspannen als men voelt dat het kan.

Zeker een aanrader in Zaltbommel!

26 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In het prachtige stadje Zaltbommel Kun je fantastisch eten tegen redelijke prijs en top service. Je merkt bijna niet dat de bediening er is. Allen als het moet nemen ze het woord en verder laten zij je genieten van heerlijk eten, en je eigen gezelschap. TOP.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met zijn drieën een tweegangenlunch genomen met passende wijnen die ingenieus per glas uit een fles komen. Wederom alles mooi op smaak en onderscheidend. Prima bediening. Wat is dit toch een toptent. Zeer aanbevolen.

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vier personen het driegangenmenu genomen. Gerechten (ook de twee amuses) erg goed bereid, mooie afwerking en geserveerd door een prima bediening. Bijbehorend wijnarrangement lekker en combineerde goed met de gangen. De alcoholvrije bubbelwijn als aperitief is een vondst.

Reizigers die Restaurant La Folie bekeken, bekeken ook

Kerkdriel, Gelderland

Zaltbommel, Gelderland
Zaltbommel, Gelderland

In Restaurant La Folie geweest? Deel je ervaringen!