“smaak is vlak”

ma 14-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 14 van 36 Restaurants in Epe
4 weken geleden beoordeeld

Vegetarisch eten is niet spannend (in verhouding tot wat je moet betalen). De menukaart is al een flinke poos dezelfde en ik zou wel eens wat anders willen eten dan een "wokpannetje" of "veggie-burger". Nmm moet een geschoolde kok op verzoek wel iets lekkers kunnen maken.

5 weken geleden beoordeeld

Leuk als je wilt fietsen in de omgeving. Voor de rest was het vroeger Golden Tulip toen Princes Hotel en nu Fletcher ,, Alle inrichting van de hotelkamers zijn nog steeds hetzelfde als 20 jaar geleden ! ,,, Niet keer aan vervanging toe ? .. TE kleine badkamers,, walgelijke douche ! Klein en krap en waterbesparend dus een heel klein water straaltje komt eruit ! ,, Kamers worden niet goed schoongemaakt, stoffig en muf. Kom al 25 jaar bij jullie , maar denk als jullie er niks mee doen dit de laatste keer was, Oja voor de mensen die boeken in hoge zomer ,, altijd beneden kamer met terras anders niet uit te houden ! , Geen airco , kleine ramen wat niet ver open kan. De bedden zijn zeer zacht en als je wilt omdraaien of iets de bedden schuiven van elkaar af ! Eens bedacht aan 1 vast matras ? ... Meerdere handdoeken ook wel prettig op de kamer als je wilt zwemmen of iets dan telkens vragen,,, als je in de lobby zit en wilt wat nuttigen duurt erg lang of ze komen gewoon helemaal niet langs bij je om te vragen ! Kan nog een heel verhaal gaan typen ,, maar niet nodig !.

5 september 2019 beoordeeld

maaltijden zijn prima, zowel ontbijt als diner. Hier valt niets negatiefs over te zeggen. Het hotel is wel aan renovatie toe. Er is het nodige versleten, zoals gordijnen, vloerbedekking. Badkamer op de 3e verdieping is heel erg klein. Je kunt er nauwelijks met z'n tweetjes in. Het allerergste vonden wij de stoelen in het restaurant. De stoffering was zo vies dat je er nauwelijks op durfde te zitten. Dit kun je als hotel niet maken!!!!

20 augustus 2019 beoordeeld

Wij zijn er al meerdere keren geweest. Diverse plaatsen in de omgeving bezocht, daarna weer heerlijk eten in hotel.

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

naar aanleiding van een slechte ervaring bij Fletcher met oud en nieuw, een gratis welkom terug voucher gekregen, welke we nu hebben geïnd bij dit hotel. De ligging is prima, veel uitvalswegen om lekker te fietsen, goede elektrische fietsen gehuurd bij hotel. Kamer was veel te klein, nog kleinere badkamer. Er hing een onbeduidend luchtje opmerking kamer. Tegen bedtijd bleek dat er houten plank onder mijn matras lag, is wel retro maar liever toch maar niet. Diner was prima en ontbijt uitgebreid.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle bekeken, bekeken ook

In Fletcher Hotel-Restaurant Epe-Zwolle geweest? Deel je ervaringen!