“Weinig groenten”
Beoordeling van Floor Brasserie Lounge

Floor Brasserie Lounge
Geclassificeerd als nr. 4 van 32 Restaurants in Epe
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kalfsrolletjes en eend. Het vlees was goed. Nauwelijks groenten bij het hoofdgerecht. Het antwoord was: u kunt een salade erbij bestellen. Weinig frietjes voor twee.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondags na het wandelen hier regelmatig koffie gedronken. Prima koffie ...maar koffie met gebak niet echt bijzonder.
Toch een keertje dinner proberen op een avond. Was heerlijk. Attente bediening en heerlijk eten. Uiensoep vooraf was goed, de tonijn vooraf echt super. Heerlijke big rib.... supermals. Voor mij een heerlijke salade. Al met al een gezellige plek, goed en puur eten. Komen hier graag terug!

2 april 2018 beoordeeld

We waren met 4. ‘T Soerel is dicht en we dachten dat Floor misschien een vervanger kon zijn. Maar het is echt anders. De sfeer is wel heerlijk hier. Als een lounge. Na een wandeling of fietstocht is het heerlijk zitten bij een haard, glas wijn erbij. Wij gingen echter uit eten, en van dat eten hadden we ons iets meer voorgesteld. (En onze review is misschien een beetje gekleurd door het zoeken naar een vervanging van kt Soerel) De steak was wel goed gebakken, maar echt te zout. Die van tafelgenoot had hetzelfde, het is de saus die erop geserveerd wordt denk ik. De kabeljouwwangetjes van mijn vrouw waren wel echt top. Toetje zelfde verhaal. De trifle is wel ok, maar 3 keer teveel, de tarte tatin ook goed, maar niets bijzonders. Bediening is heel vriendelijk en attent, maar niet overmatig professioneel. “Pastis” hadden ze niet, tot we Pernod vroegen. Dat kende ze wel. Niet erg en ze was erg charmant, maar het kenmerkt het karakter van Floor een beetje.

2 april 2018 beoordeeld

Aan de rand van een mooi bos en fiets- en wandelgebied even buiten Epe ligt Floore. Een wonderlijke combinatie van eet en drinkgelegenheid en verkoop van verschillende ‘woon’artikelen. Verrassend op het hele assortiment, eten, drinken, de informele sfeer. Bij mooi weer buiten, bij minder weer binnen, als het wat fris is branden op allerlei plekjes behaaglijke vuurtjes. Marsmallows roosten, bij Floor kan het. Net zo verrassend is de kaart, bijzondere combinaties of ‘gewoon’, koffie ‘met’, tussendoortje, lunch of diner. Het personeel hartelijke, behulpzaam staat altijd voor de gasten klaar. Kortom Floor de moeite waard, gewoon proberen....

6 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met chef Sem Grotenhuis van Brasserie Floor hebben ze een pareltje gekregen, wat kan deze man koken, zulke heerlijke gerechten die een sterren restaurant niet zouden misstaan, hier komen wij zeker vaker, echt top!

Reizigers die Floor Brasserie Lounge bekeken, bekeken ook

In Floor Brasserie Lounge geweest? Deel je ervaringen!