“nare bijsmaak!”

Casa Sarda
Geclassificeerd als nr. 17 van 34 Restaurants in Epe
Keukens: Italiaans
30 mei 2018 beoordeeld

een simpele spaghettischotel gegeten en de dag erna voedselvergiftiging, mijn partner en ik. Ik heb een briefje geschreven aan dit restaurant, maar heb ik niets op gehoord, geen excuus, NIETS!
Dat is een slechte zaak, gaan het ook aankaarten bij de' Voedsel en Waren'..
We zijn 3 dagen van slag geweest en moesten afspraken afzeggen!

Datum van bezoek: mei 2018

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed Italiaans restaurant en even wat te gaan eten. Het interieur is wat gedateerd. In de o.a. gekozen pasta met zeevruchten, waren de zeevruchten iets teveel doorgekookt. Dat was jammer. De overige gerechten waren goed. Geen hoogstandjes, maar smakelijk. De bediening is jong, maar vriendelijk.
Een prima gelegenheid om even wat snel te eten.

Datum van bezoek: maart 2018
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en verrassend gegeten met familie bij Casa Sarda. Pizzeria Epe. Volledig laten verrassen. Anti pasti, hoofdgerechtjes en dolce! Sardinië!! Allemaal met veel liefde en aandacht bereid en geserveerd. Aanrader voor wie zich wil laten verrassen en van echt Italiaans eten houdt!!

Datum van bezoek: februari 2018
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts liepen we naar binnen en ze hadden plek voor 2. Leuk tafeltje bij de bar maar daar heb je totaal geen last van. Vriendelijke bediening. Vooraf stokbrood kruidenboter....lekker. Beiden voor een pizza gekozen. Super dun, veel beleg en goed warm. Heerlijke verse producten. Koffie wasvoor ons te sterk masr dat is persoonlijk. Deprijzen zijn normaal...ik zeg DOEN!

Datum van bezoek: januari 2018
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerlijk is eerlijk, zijn hier geweest tijdens jazz in town....eten goed, maar klantvriendelijkheid was toen ver te zoeken. Was nu wel anders, personeel en eigenaresse vriendelijk en attent. Eten was echt super. Heerlijke saltimbocca! Komen graag terug!

Datum van bezoek: oktober 2017

In Casa Sarda geweest? Deel je ervaringen!