TripAdvisor

Hong Kong
Geclassificeerd als nr. 22 van 36 Restaurants in Epe
Keukens: Chinees
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier naartoe gegaan omdat wij hele positieve verhalen hoorde.
Dit restaurant is overgenomen en de nieuwe eigenaar heeft het een hele andere inrichting gegeven.
Zeker geen standaard Chinees interieur maar lekker fris en anders.
Ook de kaart is heel anders als bij de gewone Chinees, keuze is beperkter maar wat je ook kiest alles is zeer smakelijk en vers.
Vriendelijk en aardig personeel.
Echt een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

21 september 2018 beoordeeld

De lunch was heel lekker en vooral veel, de soep was kippensoep, 2 mini mini loempia's en babi pangang met gebakken rijst (1 euro supplement) kregen we voor een zeer redelijke prijs.Zoals de Chinees die ik beschreven heb in Dalen (Nl) was deze hoofdmaaltijd ook weer met veel tomatensaus maar zeker lekker.

Datum van bezoek: september 2018
29 april 2018 beoordeeld

De sfeer is die van het traditionele Nederlandse Chinees-Indische restaurant van weleer. De gerechten smaken er overigens prima.

Datum van bezoek: maart 2018
18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig langsgelopen en gebruik gemaakt van de verse loempia en tomatensoep aktie. Lekker en voordelig gegeten.

Datum van bezoek: juli 2017
6 oktober 2016 beoordeeld

na een bezoek aan epe toch even deze chinees even binnengelopen goede kaart met veel produkten intrieur oud verder zelfde als andere chinees in onze ongeving
maar na thuis komt viel het ons een beetje tegen flauw niet echte specialiteiten waar ze sterk in zijn het was meer "gewoontjes" jammer

Datum van bezoek: juni 2016

In Hong Kong geweest? Deel je ervaringen!