Deze week een mail gestuurd met vragen over een gewenst te boeken culinair arrangement in september, op onze trouwdag. De reactie stroomde niet over van enthousiasme. Na overleg met manlief de volgende dag toch nog wat aanvullende vragen en daarop wederom vrij snel een reactie, maar ook deze mail kwam wat kribbig over. Geen woord wat je zou verwachten van een kleinschalig hotel van welkom, wat leuk dat u voor ons wilt kiezen en wat over onze trouwdag, daarvoor kies ik voor zo'n hotel voor die persoonlijke touche, wat een teleurstelling. En daarna nog een telefoontje eraan gewijd vlak na ontvangst van de mail, dame in kwestie deed net alsof ze van niets wist en daarna onvriendelijk en gaf mij wederom de indruk dat ik zeurde, zo jammer. Juist van dit soort hotels verwacht ik 100% gastvrijheid. Dit heeft mij doen besluiten dan maar 2xdagen wat verder te rijden en elders een arrangement te boeken, een gemiste kans op een goede review die ik altijd schrijf.