TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 13 september 2019

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.Ontbijt is voldoende/goed.Zijn nu 2x in dit hotel geweest omdat de omgeving geweldig mooi is.Hebben dit keer wel een kamer gehad met erg kleine badkamer!!Kamer was voldoende zeker als je gaat fietsen o.d.en je bent niet de hele dag op de kamer.Leuke eetgelegenheden in de buurt voor een pauze.De inrichting is idd gedateerd.Niettemin hebben we een heerlijke vakantie gehad.

Kamertip: Vraag info aan het hotel zelf
Beoordeeld op 12 september 2019

Kamer gedateerd, maar alles prima in orde. Zelfs 3 stoelen en voldoende stopcontacten voor opladen telefoons en accu's fietsen.
Echt een hotelkamer voor ouderen, zonder noviteiten en onbruikbare details..

Kamertip: We hebben gezeten op de kamer 324. Rustig en koel.
Beoordeeld op 11 september 2019

Mooi hotel, goede voorzieningen, vriendelijk personeel. Prachtig gelegen midden in een stilte gebied. Mooie wandelingen vlakbij.
Ontbijt voortreffelijk. Diner was minder. De varkenshaas was erg droog, kleine kaart.

Beoordeeld op 10 september 2019

Omgeving prachtig. Maar als dit een 4 sterren hotel is dan heeft sinterklaas geen baard.
Op de familie kamer was helemaal niets anders dan bedden, tafels en een tv. Niets om koffie of thee te zetten en toen ik om een waterkoker vroeg hadden ze die niet.

Het gehele hotel verkeerd in een belabberde staat een renovatie had al minstens 10 jaar geleden moeten gebeuren. Oude vieze vloerbedekking vol met vlekken door het gehele hotel. Gaten in de muren, verf dat afbladert overal.

Het zogenaamde uitgebreide ontbijt was een kleine 6 uit 10. En het zwembad was wonderbaarlijk wel ok. Ik weet niet welke instantie over de aantal sterren van een hotel gaan maar dit kan en mag echt geen 4 sterren hotel heten. Ik ga heel vaak naar een 4 sterren hotel en soms ook wel eens naar een 3 sterren maar dit was het slechtse 4 sterren en 3 sterren hotel waar ik ooit ben geweest.

Kamertip: Boek aub een ander hotel.
Beoordeeld op 7 september 2019

De badkamer was echt heel klein zeker als je wat groffer gebouwd bent kan je onmogelijk elkaar passeren in de kamer zelf en in de badkamer zeker niet. Geen koffie/ theefacilitetieten en koelkastje op de kamer zoals gewent bij van der valk hotels

Kamertip: Ga evt voor iets meer geld in een grotere kamer dan de comfort met douche