Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 102
Booking.comUS$ 102
Hotels.comUS$ 102
eDreamsUS$ 102
Orbitz.comUS$ 102
TravelocityUS$ 102
Beoordeeld op 11 december 2019

Hier 16 november 1 nacht doorgebracht wegens bezoek aan het theater in het centrum. Kamer zonder mogelijkheid tot het openzetten van een raam voor wat frisse lucht. Zou ook niet helpen zolang er gerookt mag worden op het plaatje voor de kamer. Schimmel in de voegen van de badkamer speciaal achter het toilet. De kraan in de douche bijna niet te draaien om warm/koud water te regelen.

Kamertip: Hotel is niet rolstoel toegankelijk.
Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 23 september 2019

Met 2 honden heel vriendelijk ontvangen. Viervoeters mee op terras, restaurant en bij ontbijt in de serre geen probleem. Vriendelijk personeel, lekker eten en fijne hotelkamer met ruim terras. Alleen de indeling van de badkamer mag nog een nadere blik. Toilet is absoluut veel te hoog en ruimte voor toilettas ontbreekt. Ook is het er erg gehorig. Nachtelijk gestommel van de bovenburen was minder prettig.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 14 september 2019 via mobiele applicatie

Mooi aan het water van de Elfstedentocht gelegen hotel net buiten het centrum van Franeker. De kamers zijn basic maar verder schoon, netjes en van alle gemakken voorzien. De bedden zijn ook prima. Het avondeten was heerlijk met ruime keus. Erg vriendelijk personeel. Ontbijt ook prima.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Als je er even helemaal tussenuit wil op deze prachtige plek aan het water moet je dit hotel boeken.
Schone kamers vriendelijk personeel lekker eten in het pittoreske Franeker.
We hadden een kamer met een prachtig terras aan het water. Je kunt bij de herberg ook een bootje huren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Bij vrienden op een camping op bezoek en in de Stadsherberg overnacht. De kamer is klein en de bedden zijn heel smal. De kamer is erg warm, er staat een ventilator die een beetje verkoeling geeft maar bij 28 graden buiten niet voldoende. De mensen zijn heel vriendelijk en dat maakt veel goed. Voor 1 nacht is het prima. We hebben hier s’ avonds gegeten en dat was erg goed . Aan het water op het terras en de bootjes varen langs. De locatie is perfect. Ontbijt is matig.

Kamertip: Ik denk dat in Friesland dit hotel tot de middenklasse behoort. We hadden kamer 10 in het bijgebouw.
Datum van verblijf: juli 2019