TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 26 augustus 2019

Als je er even helemaal tussenuit wil op deze prachtige plek aan het water moet je dit hotel boeken.
Schone kamers vriendelijk personeel lekker eten in het pittoreske Franeker.
We hadden een kamer met een prachtig terras aan het water. Je kunt bij de herberg ook een bootje huren.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019

Bij vrienden op een camping op bezoek en in de Stadsherberg overnacht. De kamer is klein en de bedden zijn heel smal. De kamer is erg warm, er staat een ventilator die een beetje verkoeling geeft maar bij 28 graden buiten niet voldoende. De mensen zijn heel vriendelijk en dat maakt veel goed. Voor 1 nacht is het prima. We hebben hier s’ avonds gegeten en dat was erg goed . Aan het water op het terras en de bootjes varen langs. De locatie is perfect. Ontbijt is matig.

Kamertip: Ik denk dat in Friesland dit hotel tot de middenklasse behoort. We hadden kamer 10 in het bijgebouw.
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019

De Stadsherberg bevindt zich in een markant pand op een mooie plek. Parkeren kan aan de overkant van de straat en dit is goed aangegeven. Met linnen gedekte tafels, attente bediening, behalve aan het einde. We aten á la carte. Voorgerecht was goed, maar hoofdgerecht miste echt finesse. Te prijzig voor wat ons geboden werd doordat drankjes en koffie ook nogal aan de prijs zijn.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 27 februari 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben een prettig verblijf gehad in de Stadsherberg. Vriendelijk en gastvrij personeel, 's avonds lekker gegeten. Wij verbleven in een "luxe" kamer (9). De kamer was schoon maar wel erg eenvoudig. Het ontbijt was ok. De kamer lag in een apart gebouw. Voor gasten die slecht ter been zijn is deze lastig bereikbaar. In verhouding vonden wij de prijs vd kamer met ontbijt aan de hoge kant.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 26 november 2018 via mobiele applicatie

Voor kort verblijf oké, deluxe kamer geboekt, een simpele kamer gekregen. Het terras met uitzicht was top!
Wat mij het meest gestoord heeft is de afvoer in de badkamer. Na 2 minuten stond de douchebak vol met water, omdat het water niet afgevoerd wordt. Bij de checkout was de opmerking van een niet al te competente dame “dit is al lang zo”. Tja daar betaal ik bijna €100 voor. Ontbijt simpel voor deze prijs.

Datum van verblijf: november 2018