“Prima afhaal Chinees”

Lotus
Geclassificeerd als nr. 31 van 65 Restaurants in Veldhoven
Keukens: Chinees
6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zie eigenlijk nooit iemand in het restaurant eten. Als afhaal Chinees prima. Prijs vergelijkbaar met andere zaken en de kwaliteit is van redelijk naar goed. Vandaag was het prima. Kortom goede lokatie om Chinees af te halen.

Datum van bezoek: februari 2019

9 november 2018 beoordeeld

Vlak van smaak. Vlees heeft heel veel zeen erin en slecht gebakken. De pekingeend werd zonder saus geleverd maar ja als je thuis bent ga je niet meer terug. Nasi was wel oke, maar die hoort gebakken te zijn met groentes en ei erin. Dat eerste niet gebeurd en de tweede was ver te zoeken. Echt niet voor herhaling vatbaar. Dit is de slechtste die ik ooit gehad heb in heel Nederland.

Datum van bezoek: november 2018
2 oktober 2018 beoordeeld

Het eten was van hoogstaand niveau. Omdat we de enigen waren was er geen lopend buffet, maar konden we kiezen uit een aantal gerechten van het buffet. Deze werden snel opgediend. Als je iets meer wilde kon je het vragen en werd het gebracht. Voor de prijs was het het zeker waard

Datum van bezoek: oktober 2018
7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen hier al jaren en eten altijd in het restaurant.
De bediening is heel hartelijk en het eten is erg goed voor een kleine prijs.
Ook speciale wensen zijn meestal geen probleem.
De beste Chinees in Veldhoven!

Datum van bezoek: augustus 2018
23 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker en goed. Maand menu of lotusmenu . Betaalbaar lekker en vriendelijk. Halen al jaren hier afhaal

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Lotus bekeken, bekeken ook

Veldhoven, Noord-Brabant
Veldhoven, Noord-Brabant

In Lotus geweest? Deel je ervaringen!