“Als je van vlees en drukte hoydt”
Beoordeling van Oakwood grill restaurant

Oakwood grill restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 66 Restaurants in Veldhoven
Keukens: Grill
6 juni 2019 beoordeeld

Gereserveerd maar dat was niet helemaal goed gegaan. Werd wel goed opgeost. Veel vlees en ceel jeus in met mae vlees. Dus als je daar van houdt zit je goed. Ze hadden iets te weinig bediening en daardoor duurdr het soms iets te lang. wel vriendelijk personeel. Lekjere surf en turf en burgers.

21 mei 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Spareribs waren heerlijk! Ook de lady's spies was mals. De vleesliefhebber komt hier wel aan zijn trekken! Maar ook de zalmfilet was lekker. En de bruschetta was lekker gekruid. Helaas geen ruimte meer voor een toetje ;) Is voor herhaling vatbaar.

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagavond uit gaan eten bij Oakwood. Waren er lang niet geweest. Prima ladies stick gecombineerd met een gepofte aardappel. Lekker wijntje erbij—> prima. Bediening niet nadrukkelijk aanwezig maar behulpzaam. Toetje: Affagato. ☕️

27 maart 2019 beoordeeld

Met onze zoon van 1,5 in dit restaurant gegeten. Toch altijd even spannend hoe dat uitpakt. Kinderstoel, kleurplaat en stiften stonden meteen klaar. Hele vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk, als je vleesliefhebber bent word je hier zeker niet teleurgesteld. Wij waren vroeg op een woensdagavond, maar zelfs op zo’n doordeweekse dag liep het rond 19 uur al aardig vol. Een echte aanrader, en als wij nog eens richting Brabant gaan maken we een omweg naar Oakwood!

Datum van bezoek: maart 2019
17 maart 2019 beoordeeld

Nieuwe ontdekking. Erg lekker eten, gezellig tot goed druk en leuke sfeer en inrichting. Persoonlijke aandacht van personeel, ondanks de drukte, konden wij erg waarderen. Aanradertje. Makkelijke parkeren, voor de deur ! Ik zeg doen. Gaan er binnenkort zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Oakwood grill restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Veldhoven, Noord-Brabant

In Oakwood grill restaurant geweest? Deel je ervaringen!