“Lekker gegeten”

Oakwood grill restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 65 Restaurants in Veldhoven
Keukens: Grill
21 mei 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Spareribs waren heerlijk! Ook de lady's spies was mals. De vleesliefhebber komt hier wel aan zijn trekken! Maar ook de zalmfilet was lekker. En de bruschetta was lekker gekruid. Helaas geen ruimte meer voor een toetje ;) Is voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2019

12 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zondagavond uit gaan eten bij Oakwood. Waren er lang niet geweest. Prima ladies stick gecombineerd met een gepofte aardappel. Lekker wijntje erbij—> prima. Bediening niet nadrukkelijk aanwezig maar behulpzaam. Toetje: Affagato. ☕️

Datum van bezoek: mei 2019
27 maart 2019 beoordeeld

Met onze zoon van 1,5 in dit restaurant gegeten. Toch altijd even spannend hoe dat uitpakt. Kinderstoel, kleurplaat en stiften stonden meteen klaar. Hele vriendelijke bediening. Het eten was voortreffelijk, als je vleesliefhebber bent word je hier zeker niet teleurgesteld. Wij waren vroeg op een woensdagavond, maar zelfs op zo’n doordeweekse dag liep het rond 19 uur al aardig vol. Een echte aanrader, en als wij nog eens richting Brabant gaan maken we een omweg naar Oakwood!

Datum van bezoek: maart 2019
17 maart 2019 beoordeeld

Nieuwe ontdekking. Erg lekker eten, gezellig tot goed druk en leuke sfeer en inrichting. Persoonlijke aandacht van personeel, ondanks de drukte, konden wij erg waarderen. Aanradertje. Makkelijke parkeren, voor de deur ! Ik zeg doen. Gaan er binnenkort zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019
4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vlees houdt dan is Oakwood the place to be. Echt lekker eten, meer en andere keuzes op de menukaart dan elders. Probeer als afsluiter de dessertplank echt heerlijk. Goed opgeleid personeel en de prijzen zijn gemiddeld.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Oakwood grill restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Veldhoven, Noord-Brabant

In Oakwood grill restaurant geweest? Deel je ervaringen!