“Heel lekker eten, super ambiance!”
Beoordeling van Oakwood grill restaurant

Oakwood grill restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 65 Restaurants in Veldhoven
Keukens: Grill
17 maart 2019 beoordeeld

Nieuwe ontdekking. Erg lekker eten, gezellig tot goed druk en leuke sfeer en inrichting. Persoonlijke aandacht van personeel, ondanks de drukte, konden wij erg waarderen. Aanradertje. Makkelijke parkeren, voor de deur ! Ik zeg doen. Gaan er binnenkort zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019

4 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vlees houdt dan is Oakwood the place to be. Echt lekker eten, meer en andere keuzes op de menukaart dan elders. Probeer als afsluiter de dessertplank echt heerlijk. Goed opgeleid personeel en de prijzen zijn gemiddeld.

Datum van bezoek: december 2018
2 februari 2019 beoordeeld

Hoewel ik, zoals de meeste mensen, alleen een beoordeling plaats wanneer er een negatieve ervaring heeft plaatsgevonden, kan ik het niet laten om nu een reactie te plaatsen.

Ik heb vanavond gegeten in het restaurant en ben blij verrast. Het eten was heerlijk. Het vlees was van hoge kwaliteit en zeer goed bereid. Wat het diner een speciale wending geeft is de keuze uit de steakmessen, die overigens zeer scherp waren.

De service was uitmuntend. Een blonde dame heeft ons vandaag een prettige avond bezorgd. Deze dame was zeer goed in haar werk. Was vriendelijk, had verstand van de producten en was oprecht. Bij het uitreiken van de menukaart heeft zij een plankje met rauw vlees geshowd waarin ze uitleg geeft over de verschillen tussen de producten. Bij het opnemen van de bestelling heeft ze ons geadviseerd minder bijgerechten te bestellen, waar zie je dat nog? uiteindelijk had zij daar ook gelijk in want we hadden meer dan genoeg. De manier van bedienen en de daarbijhordende randzaken paste precies in het plaatje van het restaurant. Chapeau!

Ik raad iedereen aan een kijkje te gaan nemen in het restaurant. Wij komen ook zeker een keer terug!

Datum van bezoek: februari 2019
13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gister zijn we weer is bij Oakwood geweest, dit was al weer een aantal jaar geleden. Het was wel erg druk, waardoor het af en toe een beetje remoerig was. Maar het eten is echt van goede kwaliteit. Carpaccio als voor gerecht, echt een aanrader. En als hoofdgerecht, ossenhaas met truffelsaus. Deze smaakten ook erg goed. Wij hebben een leuke avond gehad, en komen zeker nog is terug

Datum van bezoek: januari 2019
6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van de betere carpaccio als voorgerecht gegeten. Aparte messen worden uitgedeeld naargelang de steak besteld is. Heerlijk gegeten. En komen ook hier wederom zeker nogmaals terug.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Oakwood grill restaurant bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Veldhoven, Noord-Brabant

In Oakwood grill restaurant geweest? Deel je ervaringen!