“gezinsetentje.”

The Brand Bar & Grill Cuisine
Geclassificeerd als nr. 27 van 65 Restaurants in Veldhoven
Beschrijving: Proef de smaak van exclusiviteit en ervaar tegelijkertijd de gezelligheid van een informeel diner. Middenin het centrum van Veldhoven, aan de Kromstraat 2, vind je The Brand. In ons compleet vernieuwde en modern ingerichte restaurant geniet je van een variëteit aan producten en bereidingswijzen. Een van onze specialiteiten is een prachtig stuk vlees, een langzaam gegrilde kip. Daarnaast is er keuze uit gevarieerde maaltijdsalades, tal van voorgerechten en desserts om je vingers bij af te likken.
13 februari 2019 beoordeeld

Het eten was prima en er werd goed meegedacht over mijn dieet. De wijn was te duur voor wat het was.

Datum van bezoek: december 2018

19 december 2018 beoordeeld

Om te beginnen met het (enige) positieve: het eten was over het algemeen lekker. MAAAR: Met een teamlunch was er een menu gemaakt. Dit restaurant heeft zich niet aan dit menu gehouden. Er zou keuze zijn uit 2 verschillende soepen. Het personeel serveerde zonder overleg 1 soep uit. Ik sprak het personeelslid aan om te vragen naar de andere soep waar uit gekozen kon worden. Het personeelslid was niet vriendelijk en gaf mij het gevoel dat ik eerder lastig was dan dat er service verleend werd. Uiteindelijk na veel gestechel heb ik toch de andere soep gekregen. Ik weet niet wat er gebeurd is daar, maar na afloop van de lunch kwam ik niet meer van de wc af.

Ook zou er gedurende de lunch onbeperkt koffie/thee en jus geschonken worden. Ook deze drankjes heeft niemand op tafel gezien. In plaats daarvan werden er door de lopers bestellingen aan tafel opgenomen en werd er een limiet gesteld van 2 consupties per persoon.

Al met al: ik zal niemand aanraden om naar The Brand (in Veldhoven) te gaan.

Datum van bezoek: december 2018
15 november 2018 beoordeeld

Als vleesliefhebber kom je hier zeker aan je trekken. Ook voor minder-carnivoren staat er voldoende op de kaart. Het resaurant is eigentijds ingericht met warme kleuren. Advies als je hier gaat eten: reserveer een plekje achter in de zaak. De akoestiek aan de voorzijde van het restaurant is dramatisch waardoor je bij drukte veel last hebben van andere gasten.

Datum van bezoek: november 2018
10 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst sinds the Brand in het nieuwe pand zit weer eens gaan lunchen. De nieuwe inrichting is mooi en strak en toch gezellig. Wel vond ik het voor de lunch was donker. Zowel de sandwich als de salade waren erg lekker. Ruime porties voor prima prijs.
Vriendelijke bediening, voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: november 2018
21 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi strak restaurant. De moderne nieuwe inrichting zorgt voor een fijne ambiance. De kaart is klein en kent traditionals met 1 vegetarisch. Bediening vergat diverse dingen. Waren wel vriendelijk.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die The Brand Bar & Grill Cuisine bekeken, bekeken ook

Eindhoven, Noord-Brabant
Veldhoven, Noord-Brabant

In The Brand Bar & Grill Cuisine geweest? Deel je ervaringen!