“Zonde van je geld”

20:00
Geclassificeerd als nr. 13 van 31 Restaurants in Loosdrecht
Keukens: Frans, Steakhouse
4 weken geleden beoordeeld

Eerst al een slechte ervaring met de malse Angus biefstuk

Vandaag o.a een vispalte besteld

Voor een muis nog te weinig en dan €17,50 afrekenen

Niets erbij..

Ook bij de salade met geiten kaas geen brood, niets...

Echt de helft van de prijs nog niet waard

Datum van bezoek: september 2019

29 augustus 2019 beoordeeld

Matig eten en check vooral de rekening. Er wordt zonder blikken of blozen een fles wijn extra berekend die niet genuttigd is.

26 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn vriendin hier naartoe gegaan. Alle tafels waren al gereserveerd maar gelukkig konden we nog een plekje krijgen. Als vooraf “viscombinatie” genomen wat erg goed smaakte. Vooral de saus (kreeft) die erbij zat smaakte erg goed hierbij. Hoofdgerecht was ook vis (Dorade) wat ook heerlijk was.

Personeel was vriendelijk en de service goed. Dessert was ijs in room en aardbeien. Opzich niet heel speciaal, maar smaakte wel goed.

De uitstraling van het restaurant zelf vond ik erg leuk. Wij zaten buiten en hadden zicht op de bootjes die binnen in de haven lagen.

18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden een lunchkaart gezien waar zo veel wonderlijke combinaties op stonden. Daarmee bijzonder weinig keus behalve de kroketten. Met miniatuurmosterd op hompen brood. In feitt is het een verdeld cafetaria. Plastic smiles ook. Bijzonder tentje.

18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de jachthaven hebben we lekker gegeten met een leuke bediening. De zalmburger was lekker en ook de saté spies. Knus restaurantje

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die In De Watertuin bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province
Loosdrecht, Noord-Holland

Loosdrecht, Noord-Holland

In In De Watertuin geweest? Deel je ervaringen!