“Goed restaurant”

20:00
Geclassificeerd als nr. 7 van 29 Restaurants in Loosdrecht
Keukens: Frans
6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren heerlijk gegeten aan het water bij rest het Drechthuis in Loenen ad Vecht.
De bediening was vriendelijk en het eten was goed.
Prijs kwaliteits verhouding was prima in orde.

Datum van bezoek: augustus 2018

23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig weer dit weekend!
Zondag zijn we beide vrij dus een tochtje met de cabrio langs het water eindigt voor ons op het terras van het Drechthuis.

Het terras is goed vol maar voor 2 personen is er nog plaats.
De meeste gasten hebben hun boot aan de steiger liggen en zoeken na een hapje en een drankje weer het spreekwoordelijke ruime sop.
Het is een komen en gaan van gasten.

Genoeg personeel en vriendelijk worden wij geholpen.
We zitten heerlijk en de vele bootjes op de Drecht maken het de moeite waard om wat langer te blijven zitten.

Wij hebben alleen wat gedronken maar de menukaart ziet er ook goed uit en redelijk geprijsd. Een hapje zo hier goed kunnen.

Ook om het uitrijden wordt gedacht en bij het afrekenen krijgen wij keurig een uitrijkaart voor de slagboom mee.

Indien je in de buurt bent is het de moeite om een (korte) pitstop te maken.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel alles gereserveerd was, omdat men wilde indekken voor het diner, konden we best even een drankje doen.
Het terras ligt aan de vaart van de Loosdrechtse plassen, naar de sluis, die toegang biedt tot de Vecht.
Snelle en vriendelijke bediening.

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier voor het eerst wezen eten. En ik kan niet anders zeggen dan wauw wat lekker. Geen onnodige poespas maar gewoon goed, goede producten, goed bereid en met liefde. Een geweldige sfeer en een top bediening die alles precies aanvoelden . En niet zo stijf maar lekker losjes was. En nog een hele grote plus punt is de locatie zowel binnen als buiten is het heerlijk toeven. wij zaten op het terras aan het water wat met dit weer echt genieten was. Ze gaan ons hier zeker weer zien. Kan het iedereen aanraden.

PS: reserveren is wel aan te raden.

10 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk eten met terras aan de Drecht. Zeer vriendelijke bediening. Echt een aanrader
Keuze uit een ruime kaart. Komen hier zeker terug. Gelegenheid om met boot aan te meren

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Het Drechthuis bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province
Loosdrecht, Noord-Holland

Loosdrecht, Noord-Holland
Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Het Drechthuis geweest? Deel je ervaringen!