“Eten niet bijzonder wel mooie locatie”
Beoordeling van Eetcafé De Eend

Eetcafé De Eend
Reserveren met
Eetcafé De Eend is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 29 Restaurants in Loosdrecht
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De naam zegt het al, eetcafé dus mag er niet al te hoge verwachtingen van hebben. Wel leuk terras aan een haventje (naast zeilschool). Mooi uitzicht over de plassen en lekker rustig.
Prettig voor een snack of een drankje

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag lekker buiten aan het water gegeten bij eetcafé De Eend. De kaart is niet heel uitgebreid, maar er is voldoende keus. De gerechten zijn prima verzorgd en verrassend lekker. Wij kozen voor de salade De Eend en een broodje tonijnsalade, we kregen er verder nog lekkere frites bij. Kortom een prima lunch.

5 mei 2018 beoordeeld

Leuk zitten eten bij De Eend. Sfeer is prima, leuk ingericht. Bediening als prettig ervaren en eten was goed klaargemaakt. Wij hebben beide biefstuk genomen en werd goed opgediend met het nodige er bij. Gezien de prijs was het gewoon wat je hier kunt verwachten. Dus tevreden.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de familie gegeten. Moesten bij de ingang onze jassen afgeven, wat we normaal niet doen. Maar volgens personeel was dit geen probleem. Toen we weg gingen bleek de jas van mijn schoonzuster weg te zijn. Merk moncler waarde ca € 1700,—. Wel zijn tot aan vandaag de dag bezig met de eigenares die alles traineert en tegenhoudt. Mijn familie is nu bezig met de verzekering en advocaten. Ongelofelijk dat dit alles gebeurd. Voortaan nooit meer je jas afgeven

16 april 2018 beoordeeld

Tijdens een pittige wandeling hier even neergestreken voor een drankje en een hapje. Prachtig uitzicht over het water. Fijne en vlotte bediening. Eten is uitstekend!

Reizigers die Eetcafé De Eend bekeken, bekeken ook

Maarssen, Utrecht Province
Loosdrecht, Noord-Holland

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province
Loenen aan de Vecht, Utrecht Province

In Eetcafé De Eend geweest? Deel je ervaringen!