“Super stukje vlees, tref je niet vaak”
Beoordeling van Argentinos

Argentinos
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 6 van 29 Restaurants in Loosdrecht
28 april 2019 beoordeeld

Op Koningsdag even een hapje eten met vrienden,, bellen en we konden zo aanschuiven. Vlotte en vriendelijke bediening. Eten ook vlot geserveerd. de Beef Lomo was om op te zuigen zo mals, eng puntje van kritiek was dat hij van binnen te koud was. Salade bar is prima. Dessert ziet er goed uit en is heel smakelijk.

Datum van bezoek: april 2019

12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een heerlijk stukje vlees MOET je bij Argentinos zijn! Mijn aanrader: een bife de lomo. Vriendelijk personeel. Oscar is een ware grillmaster!

Datum van bezoek: januari 2019
8 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, goed vlees en perfect bereid.
Personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We kwamen bij dit restaurant omdat we een dinercheque hadden via by momento die we maar beperkt konden inleveren. We mochten gewoon van de kaart bestellen en de rest bijbetalen.
De ossenhaas en rib-eye waren voortreffelijk, heerlijk gegrild.
Absoluut een aanrader en we gaan hier zeker nog een keer terugkomen. Het is voor ons een half uurtje rijden, maar dat is het zeker waard!

Datum van bezoek: december 2018
19 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nergens eet je malser en verser vlees dan hier. Vriendelijk personeel, altijd vlot geholpen. Een echte aanrader. De Churrasco... om je vingers bij af te likken.

Datum van bezoek: november 2018
29 oktober 2018 beoordeeld

Heel erg vriendelijk personeel en super smakelijk en werkelijk perfect bereid eten. We waren er met een bon van de AH restaurant actie maar ondanks een "vast" 3 gangen menu mochten we gewoon uit de kaart kiezen en werd het verschil wat je eventueel bij moet betalen (uiteraard) verrekend.

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Argentinos bekeken, bekeken ook

Loosdrecht, Noord-Holland
Hilversum, Noord-Holland

Breukelen, Utrecht Province
Loosdrecht, Noord-Holland

In Argentinos geweest? Deel je ervaringen!