“Eet smakelijk !!!!”
Beoordeling van Fletcher Restaurant Loosdrecht - GESLOTEN

Fletcher Restaurant Loosdrecht
31 mei 2018 beoordeeld

Het eten is voortreffelijk !!! Goed van smaak, voldoende !!!
Aan te bevelen !!! In ons geval ging het om het diner.

28 mei 2018 beoordeeld

je bent met zes en krijgt vijf gerechten, dan zegt de ober dat je er maar 5 besteld hebt! Klantenblooper nummer 1.
komt 6e gerecht, maar mist een ingredient, laat maar, iedereen al bijna klaar met eten.
Stelt niet veel voor, maar locatie is wel top.
Paar obers doen echt hun best, maar hele hotel en restaurant straalt mismanagement uit. Een echt voorbeeld van profiteren van toeristen, komen toch wel...

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is zeer gedateerd en hoognodig aan een opknapbeurt toe. Ruime kamers, echter oud en onhygiënisch, bah! Vieze gordijnen, overal vlekken in de vloerbedekking. Lampjes hangen scheef, geen fatsoenlijk werkende afzuiging op de badkamer. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Mijn advies; niet doen! Als bijlage een schitterende foto van de inbouw radio in het nachtkastje anno 2018, 't is toch om te huilen!

26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht en onprofessioneel ! Zeker het geld niet waard en het hotel ziet er ook niet al te best uit! Hoogste tijd dat dit verbouwd gaat worden, wat ze ook aan het doen zijn.

High tea; niet vers, oud brood, standaard zakjes thee, een halve kiwi en een tros druiven. Zelf vragen om een nieuwe kan thee er wordt geen aandacht aan je besteed. Na een uur daar aanwezig te zijn hadden we een kannetje heet water en een soepje verder. Zelf maar gevraagd of het eten kon komen, nou na een aantal happen zijn we opgestapt. Was al betaald van te voren want we gingen via een AH actie. Mail gestuurd maar tot op heden geen reactie.

19 maart 2018 beoordeeld

Hier geluncht: buffet. Ook al was het een en ander op: dat gaan ze dan voor je halen. Door de verbouwing wat provisorisch, maar ondanks dat best gezellig.

Reizigers die Fletcher Restaurant Loosdrecht bekeken, bekeken ook