Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (430)
Beoordelingen filteren
430 resultaten
Waardering van reizigers
35
133
140
75
47
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
35
133
140
75
47
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
11 - 16 van 430 beoordelingen
Beoordeeld op 25 mei 2020

De ontvangst was zeer vriendelijk, alle maatregelen ivm covid-19 waren uitstekend, spatscherm bij de receptie, duidelijke belijning, overal desinfectiespray etc.
De kamer was schoon en groot, groter dan in de meeste Fletcher hotels.
Wij hebben ook diner en ontbijt gehad en alles smaakte uitstekend en werd met zorg en afstand geserveerd. Het shared diner is zeker aan te bevelen. Kortom, een uitstekend hotel en we komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Mari862
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 maart 2020 via mobiele applicatie

Ruime kamer met goed bed. Kamer met uitzicht op zeecontainer, kitranden in douche erg vies/schimmel, badmat met gaten, rioollucht op de gang.

Via Kruidvat actie hier 1 nacht geslapen, maar dit hotel is echt niet meer van deze tijd.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde met familie
Bedank E4413EOrs
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 februari 2020

Kamer met balkon onder schuin dak. Balkon 1,25 m2. Vloerbedekking met vlekken. Gordijn rail valt naar beneden. Zeer kleine badkamer, douchen in bad, hoofdverlichting stuk. Meubilair met stukken er af. Verwarming met afbladderende verf.
Hoewel in achteraf hoekje mooi uitzicht.
Kortom teleurstellend interieur. Niet aan te bevelen.

Datum van verblijf: februari 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Rodri W
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 januari 2020

Helaas foutieve informatie van het hoofdkantoor gekregen, wat zeker een stempel gedrukt heeft op ons verblijf. Nog spijtiger om bij thuiskomst te horen, dat zij niet bereid zijn deze klacht verder met ons af te handelen.

Over het hotel en het personeel, zeker geen klagen!
Zij hebben er alles aan proberen te doen om de fout van het hoofdkantoor recht te zetten. Zo'n voorval is natuurlijk voor hun ook enorm vervelend!
Zeer ruime en nette hotelkamers. Wel een onaangename geur bij binnenkomst.
Ook het ontbijt en het diner zijn zeer goed verzorgd!

Kamertip: Voor vragen, contacteer rechtstreeks het hotel en niet het hoofdkantoor
Datum van verblijf: januari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank KirsL
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 januari 2020

Uitstekende service met name wil ik Philip van de receptie roemen voor wie geen moeite te veel is!
Wij waren daar diverse malen ivm onderzoeken en operaties in het UMC terwijl wij onze domicilie in het buitenland hebben. Komen hier elke keer weer terug als wij in NL zijn. Heerlijke koffie en mooi ontbijt. Vanuit het restaurant een mooi uitzicht over de Loosdrechtse plassen. Kortom wij zijn tevreden!

Datum van verblijf: januari 2020
Bedank slimmepietje
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken