“Top restaurant”
Beoordeling van Kompas Loosdrecht

Kompas Loosdrecht
Geclassificeerd als nr. 7 van 25 Restaurants in Loosdrecht
3 weken geleden beoordeeld

Kwamen hier voor het eerst met hoge verwachtingen die zelfs werden overtroffen.We werden vriendelijk ontvangen en uitstekend bediend en geadviseerd door één van de eigenaren. Overheerlijke gerechten die het predicaat "haute cuisine" zeker waard is.
Een mooi, eigentijds, stijlvol ingericht restaurant met ruim terras aan de Loosdrechtse plas dat zeker de moeite van een bezoek waard is.
Wij komen zeker een keer terug

Datum van bezoek: juli 2021

20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee punten voor fantastisch lekker eten maar daar is ook alles mee gezegd. Arrogante bediening, met veel te bijdehante opmerkingen als je zelf even n glaasje water in schenkt. Ook schenken ze morsend en druppelend de dure wijn in de glazen en vervolgens gniffelend nog over de kleding druppelen! Echt expres! Duurde ook allemaal lang, zeer onervaren personeel. Bij warme gang geen bestek dus weer wachten op bestek waardoor eten koud werd. Intussen aten de mussen de resten van de vorige gang op naast ins, omdat ze de borden niet mee terugsnamen. Echt zonde van het personeel. Heeft voor ons de avond verpest! Ga er nooit meer naar toe

Datum van bezoek: mei 2021
26 december 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, duidelijke uitleg voor het thuis bereiden!! Geweldig kerstdiner opgehaald in een mooie handige box. Alles was even lekker.

Datum van bezoek: december 2020
2 oktober 2020 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten en kregen prachtige wijnen! Vlees, vis en vegetarische gerechten waren echt super. Daarnaast is de uitstraling binnen en buiten helemaal top.

Datum van bezoek: september 2020
27 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top restaurant zeg. De combinatie tussen de hoge kwaliteit van het eten, het vriendelijke en alerte personeel en de ambiance (mooi plekje aan het water) maakt het een unieke ervaring om niet snel te vergeten. Hier komen we zeker terug!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Kompas Loosdrecht bekeken, bekeken ook

Loosdrecht, Noord-Holland
Loosdrecht, Noord-Holland

In Kompas Loosdrecht geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.