“Ongelooflijk lekker gegeten”

za 23-1
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 25 Restaurants in Loosdrecht
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ongelooflijk lekker gegeten met vrienden. Iedere gang een explosie van smaken en een lust voor het oog. Schitterend opgemaakt. Leuke toegankelijke bediening! Mooi uitzicht op de plas.

Datum van bezoek: september 2020

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

10, weer een geweldig menu van Wessel
Top lunch, uur of 4 gezeten
Komen snel weer hartstikke bedankt

22 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonde: prachtige locatie, goed eten, mooie wijnen, maar wat een verschrikkelijk slechte service. We kozen voor de ‘vroege shift’ wat kennelijk inhoudt dat je als een hond behandeld wordt. Het hele diner was erop gericht om ons zo snel mogelijk weg te krijgen voor de volgende shift. Het personeel leek geïrriteerd dat we er waren: “Dan hadden we maar niet de vroege shift moeten reserveren”. Sorry, maar als je niet ingericht bent op meerdere shifts, dan moet je het niet aanbieden. Doe dan één shift en behandel mensen netjes, zoals het hoort. Als ik zo behandeld wil worden ga ik wel naar de McDonalds. Oh ja, dan nog de uitleg van de wijnkaart: “we hebben twee kaarten, 1 van onder de 100 euro en 1 van boven de 100. De ene kaart betreft de bekende namen, de andere heeft betreft de goede wijnen.” Really?! Wow, just wow, in de slechte zin van het woord. Een training bij de hotelschool zou geen verspilde moeite zijn.

11 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht buiten op het terras aan het water. We namen 3 gangen en elk gerecht was verrassend en zeer goed qua smaken. De sommelier had er uitstekend wijnen bij, met een goed doordachte uitleg. We waren hier voor het eerst, maar komen zeker snel terug voor een diner.

27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant met jonge enthousiaste medewerkers. Zeer fijne verzorgde gerechten. Met een heel enthousiaste sommelier die prachtige wijnen serveerde. Zeer goed passend bij de gerechten. Restaurant is gelegen aan het water met een heel fijn overdekt terras. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Restaurant Aim bekeken, bekeken ook

Breukelen, Utrecht Province
Loosdrecht, Noord-Holland

Loenen aan de Vecht, Utrecht Province
Loosdrecht, Noord-Holland

In Restaurant Aim geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.