5 weken geleden beoordeeld

Last minute hebben we een kamer geboekt bij Van Rossum omdat we op zoek waren naar een ontspannen weekend. We kwamen er al snel achter dat deze last-minute beslissing een goede was: De warme entree van Susanne op vrijdagavond was al een warme binnenkomer en daar bleef het niet bij. Na plaats genomen te hebben in het restaurant werden we al snel geholpen door de fijne en kundige bediening (Francine!). Het eten wat we geserveerd kregen van o.a. de Green Egg was mals en smaakte goed.
De volgende dag waren de koks en host bij ontbijt eveneens enorm vriendelijk en stonden altijd klaar met een glimlach. De host zorgde ervoor dat je niet zonder koffie, thee of welkomstdrankje kwam te zitten. Het ontbijt buffet was uitgebreid en boordevol verse en lokale producten.
Kamers waren enorm schoon en zagen er fantastisch uit. Het hotel heeft tevens de perfecte ligging: lekker centraal op de markt.

Is er ook een nadeel? Nou, we vonden het langdurige luiden van de kerkklokken op zondagochtend niet enorm prettig, maar gelukkig hadden we oordoppen bij. Hier is geen ontkomen aan als je in het stadshart overnacht.

De service gerichte dienstverlening die we hier hebben beleefd hebben we niet vaak gezien in andere hotels. Het was een aangename verrassing en we raden iedereen aan één of meerdere nacht(en) te beleven in dit oude wapenmagazijn.

Datum van verblijf: november 2018
Susanne B, Front Office Manager van Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Bart,

wat een bijzonder mooie review! Hier worden wij met z'n alle ontzettend blij van.
Fijn dat jullie zo hebben genoten in onze wereld van gastvrijheid.
Mochten jullie hier nog een keer komen overnachten, kunnen wij jullie ook aan de andere kant van het hotel plaatsen. Hier heeft u minder last van de kerkklokken die luiden.
Wij hopen u dan ook zeker nog een keer te mogen verwelkomen bij Van Rossum Stadshotel Woerden.
Hele fijne dag gewenst.

Hartelijke groet,

Beoordeeld op 2 november 2018

Ik kwam vrij last-minute in Woerden terecht en koos voor een overnachting bij Stadshotel Woerden (van Rossum). Maar een kwartier na binnenkomst merkte ik dat ik naar een goed excuus zocht om opnieuw hier te logeren! Het personeel maakt dat je je thuis voelt, het eten was heerlijk (ook het ontbijt!) en dan heb ik het nog niet over de kamer en de schoonheid van het hotel zelf. Aanrader!

• Reistype: Reisde voor zaken
Susanne B, Guest Relations Manager van Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2018

Beste Anneke,

Wat een prachtige review! Daar worden wij blij ontzettend blij van.
Wij hopen dan ook ten zeerste dat u een goed excuus heeft gevonden, om nog een keer bij ons te komen genieten.

Beoordeeld op 23 oktober 2018

Zeer aangenaam verblijf gehad in dit prachtige pand. Hele mooie en smaakvolle kamer. Erg goed en fijn personeel. Heerlijk eten. Fantastisch ontbijt. Er hangt een leuke en ontspannen sfeer. Grote aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Susanne B, Guest Relations Manager van Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Beste Henny,

hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en dat jullie hebben genoten.
Hopelijk tot een volgende keer.

Beoordeeld op 20 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een feestje om hier te verblijven. Een schitterend gerestaureerd pand, perfecte ontvangst en schitterende suite. Leuk om ook iets over de geschiedenis van het pand te horen. Het ontbijt was voortreffelijk.

Datum van verblijf: oktober 2018
Susanne B, Guest Relations Manager van Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Hartelijk dank voor uw mooie review! Fijn dat jullie zo hebben genoten bij ons.
Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 15 oktober 2018

Erg leuke en originele kamer met hoog balkenplafond. Eten was goed en bediening heel goed. Volgende dag ontbijt was ook top! Leuk hotel en restaurant met goede sfeer.
Zeker voor herhaling vatbaar. Bedankt!

Datum van verblijf: oktober 2018
Susanne B, Guest Relations Manager van Stadshotel Woerden, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Beste Gerben,

hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat u zo genoten heeft.
Wij zien u dan ook graag terug voor de volgende keer.