“Goed restaurant met een prettige sfeer ”

Van Rossum Woerden Restaurant
Geclassificeerd als nr. 2 van 66 Restaurants in Woerden
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed restaurant met een prettige sfeer. De keuken is open. De zaak is gezellig ingericht. Het eten was van goede kwaliteit. Parkeren kan tegenover het restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2020
ManonVR1, Marketing van Van Rossum Woerden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2020

Beste,

Hartelijk dank voor uw prachtige review!
Wat fijn dat u zo genoten heeft tijdens uw verblijf bij ons.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

9 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Even wezen lunchen. Vanwege de warmte heerlijk koel binnen gezeten. Het is een oud arsenaal, super mooi en leuk om eens te zitten. Keuken is helemaal open.
Lunchkaart vooral voor vis liefhebbers. Aanpassingen aan de gerechtjes waren geen probleem.
Verse producten en vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2020
ManonVR1, Marketing van Van Rossum Woerden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Beste Anne,

Hartelijk dank voor uw prachtige review!
Wat fijn dat u zo bij ons heeft genoten tijdens uw lunch.

3 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Sfeervol, prima dineren. Een karaktervol pand , prima bediening en heerlijk gegeten! Uitstekend geanticipeerd op Corona, voldoende ruimte etc . Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juli 2020
ManonVR1, Marketing van Van Rossum Woerden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw prachtige review!
Wat fijn dat u zo heeft genoten bij ons.

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. De bediening was zoals het hoort. Je krijgt goed aandacht en je voelt betrokkenheid. Met een prettig gevoel en een volle maag vertrokken. Zo hoort het te zijn .

Datum van bezoek: augustus 2020
ManonVR1, General Manager van Van Rossum Woerden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 augustus 2020

Beste Ruud,

Hartelijk dank voor uw mooie review!
Wat fijn dat u zo bij ons heeft genoten.

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de grootste kamer echt prachtig. Heerlijk gedineerd en ontbeten. Leuke sfeer in het restaurant en een open keuken met vriendelijk personeel. We komen zeker nog een keertje terug.

Datum van bezoek: juli 2020
ManonVR1, Marketing van Van Rossum Woerden Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2020

Beste Jordan,

Hartelijk dank voor uw prachtige review! Wat fijn dat u zo bij ons heeft genoten.
We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Reizigers die Van Rossum Woerden Restaurant bekeken, bekeken ook

Woerden, Utrecht Province
Woerden, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Linschoten, Utrecht Province

In Van Rossum Woerden Restaurant geweest? Deel je ervaringen!