“Goed eten maar duurde erg lang”
Beoordeling van Fables Food & Drink

Fables Food & Drink
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Fables Food & Drink is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 24 van 57 Restaurants in Woerden
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Fabels eten & drinken is een “restaurant meets bistro” die eigentijdse gerechten, in een informele, gemoedelijke sfeer serveert.
31 mei 2018 beoordeeld

We waren met een groep van 16 personen en hadden op voorhand gereserveerd.
We werden direct geholpen en ook het voorgerecht kwam vrij vlot maar daarna stagneerde het enorm. Tussen het voor en hoofdgerecht zat ruim een uur. Het plan was ook om een nagerecht te bestellen maar omdat dit zo vreselijk lang duurde hebben we een ijsje bij de buren gegeten. Ook duurde het dik een half uur voordat we rekening ontvingen, ook daar werden fouten gemaakt. In dit geval wel in ons voordeel.
Maar ik zou hier niet meer terug gaan, ook al was de bediening erg vriendelijk en het eten goed.

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige plek. Type eetcafé. Leuke lunchgerechten. Buiten de kaart om was de biefstuk brood geweldig.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is wel praktisch qua parkeren en bereikbaarheid, maar heeft totaal geen sfeer. Binnen is het een stuk leuker dan dat je van buiten zou verwachten. Een aangename verrassing. De kaart is weinig inspirerend (saté, burger, etc), maar biedt voldoende keuze voor schappelijke prijzen (varkenshaas 15 euro, eventueel drie gangen voor 26,50). Begin van de avond redelijk wat mensen met kinderen. Het is er niet druk, zelfs niet op vrijdagavond. Dat is dus niet de reden dat ze ongelooflijk traag zijn, zowel met het opnemen van bestellingen, het brengen van drankjes als het eten. Jammer.

22 november 2017 beoordeeld

Het eten was lekker, alleen het vlees werd na iets te lang wachten (onbedoeld) koud geserveerd. Dat werd netjes rechtgezet. Het restaurant was vol en dan is het te lawaaiig om een redelijk gesprek te kunnen voeren.
Door dit alles is de prijs, dus in relatie met bovenstaande, redelijk aan de maat.

21 november 2017 beoordeeld

Op een enigszins afgelegen locatie in een klein winkelcentrum rand van Woerden ligt dit toch wel zeer verrassende restaurant. Op een vrijdagavond was er een gezellige drukte! De bediening snapt wat hun rol is en wil het de gasten naar de zin maken. Spelen zeer goed in op specifieke wensen voor gerecht. Delen van gerechten is mogelijk. De gerechten zien er zeer verzorgd uit en zijn creatief opgemaakt. Een chef die letterlijk polshoogte komt of alles naar wens is in een gemoedelijke en verzorgde omgeving. .....parkeren geen probleem en zoals gezegd verrassend goed! Dit restaurant verdient een aanmoediging.

Reizigers die Fables Food & Drink bekeken, bekeken ook

Woerden, Utrecht Province

In Fables Food & Drink geweest? Deel je ervaringen!