“Heerlijk gegeten, ook lunch is goed”
Beoordeling van El Rey

El Rey
Reserveren met
El Rey is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 21 van 57 Restaurants in Woerden
Keukens: Caraïben
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch is hier ook lekker, nog niet zo bekend. Geen grote locatie maar wel aangenaam. Heerlijk wisselende kaart.

1 oktober 2017 beoordeeld

Leuke entourage, mooie kaart, goede kwaliteit van de gerechten en super goede service en bediening! Bedankt Alexandra
Goede prijs kwaliteit verhouding!
Eerste bezoek en zeker niet het laatste!

18 september 2017 beoordeeld

Wij hebben hier gegeten en bestelden voor 6 personen tapas schotels en kregen van alles. Het merendeel zeker smakelijk, maar de porties zijn een beetje lomp/ te groot. Bijvoorbeeld de portie gefrituurde kaas bestaat uit 3 stukken en als je 1 stuk op hebt zit je echt al behoorlijk vol (zo machtig) en je wilt natuurlijk al dat andere op tafel ook proberen. En ook andere gerechten komen beter tot hun recht als het wat in kleinere stukken opgediend wordt is ons idee. Bediening erg vriendelijk.

20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was mooi weer dus wij hebben buiten gezeten.Terras is leuk en gezellig. Binnen sprak het mij persoonlijk minder aan. Te klein en het zicht op de keuken hoeft voor mij ook niet. Gezellige bediening en heerlijk gegeten en gedronken. Aanrader!

20 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zie titel!!
We hebben lekker gegeten en de bediening was top!!!
Bij onze fles wijn een gratis fles spa blauw, wat een service!!

Reizigers die El Rey bekeken, bekeken ook

Woerden, Utrecht Province

In El Rey geweest? Deel je ervaringen!