“Lekker gegeten”
Beoordeling van Heinde & Ver

Heinde & Ver
Geclassificeerd als nr. 33 van 57 Restaurants in Woerden
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten als afsluiting van heerlijke dag weg. Systeem werkt erg goed, word snel geserveerd. Word aandacht aan besteed. Uitstraling is gezellig.

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aardige plek. Vlotte nediening. Veel keuze. En behoorlijk klaargemaakt spotgoedkoop natuurlijk. Wijn ook heel prima.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst bij heinde en ver gegeten. Van spaanse tapas is geen sprake. Concept is leuk all-in prijs. Bediening was wat traag zeker later op de avond! Eten niet super. Wij zaten vlakbij de buitendeur en was dat koud, deur staat voornamelijk open, makkelijk op te lossen door een gordijn neer te hangen.
Komen er niet zo gauw weer.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij heinde en ver wezen eten op een doordeweekse dag. All in voor 32.50 is in mijn ogen niet duur. Het restaurant ziet er geweldig uit, mooie decoratie en strak interieur. Het eten was erg lekker, vaak bij dit soort ketens wordt er een hoop troep gereserveerd maar daar was hier geen spraken van. Lekkere gerechtjes en een hoop keuze. Daarnaast was de bediening ook vlot en in grote getalen aanwezig. Kortom echt een aanrader!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangezien we altijd nieuwe restaurants en eettentjes in buurt proberen wilde we Heinde en Ver ook eens proberen.

Eerlijk is eerlijk van binnen ziet het er goed uit. Concept ook goed echter de uitvoering zeer slecht.

Aangezien we met ons dochtertje van 1,5 jaar waren hebben we vroeg gereserveerd. Gelukkig slechts 2 tafels bezet met gasten. Moesten zelf vragen of ze een kinderstoel hadden en gastvrouw kwam zeer onbekwaam over.

Na 45 minuten hadden we pas onze eerst gang en 1 keer drinken gehad. We merkte snel dat het niet soepeltjes liep en uiteindelijk na 2 uur en 3 keer besteld te hebben zijn we gegaan aangezien ons dochtertje moe werd.

Prijs kwaliteit staan niet in verhouding. Voor gezinnen met kleine kinderen ook niet aan te raden. Veel te lang wachten op je gerechtjes.

Voor ons is dit ook een eenmalig bezoek geweest. Jammer want vanuit onze woning is het op loopafstand.

Reizigers die Heinde & Ver bekeken, bekeken ook

Montfoort, Utrecht Province

Woerden, Utrecht Province

In Heinde & Ver geweest? Deel je ervaringen!