Vandaag geopend: 07:00 - 00:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Lodge at The lake

Een leuke naam voor een nieuw restaurant, dit is een van de hoogtepunten. Uitzicht over het water ... meer lezen

Beoordeeld op 22 augustus 2020

John N
Berkel en Rodenrijs, Nederland
Lees alle 79 beoordelingen

Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een leuke naam voor een nieuw restaurant, dit is een van de hoogtepunten.
Uitzicht over het water is top, lekker buiten gezeten. Helaas is roken buiten nog steeds toegestaan.
De kaart is erg beperkt, en de prijzen zijn stevig. De prijs kwaliteit is niet in verhouding met wat je eet en drinkt. Een burger met patat en 3 uienringen kost €16,50.
Het eten smaakt prima en de bediening is vlot en netjes.
Alle met al lekker eten, te duur en een heerlijk uitzicht.

Datum van activiteit: augustus 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020

Heb bijeenkomst in Dekker Sweet Lake Italy bijgewoond.Erg massale ruimte .De coronamaatregelen waren niet volledig doorgevoerd .Desinfectie stond alleen bij receptie.Het buitenterras was erg druk.De bediening was niet constant.De pizza,s waren niet zo smakelijk,erg neutraal.

Beoordeeld op 22 juli 2020

Op 21-07-2020 om 18:15 aangekomen bij het vernieuwde restaurant "Lodge at the lake". Waar we voorheen groot fan waren van 'l Elephant, is de nieuwe zaak volledig trendy ingericht. De inrichting is totaal niet mijn smaak, dat is echter niet het probleem. Bij binnenkomst was het restaurant vrijwel leeg, ongeveer vijf tafels waren bezet (het kunnen er ook zes of zeven geweest zijn, druk was het totaal niet), er was wel voldoende personeel aanwezig (zeker vijf verschillende gezichten gezien! Lekker snelle service, zou je denken... Niets is minder waar.

Het duurde al vrij lang voordat het eerste drankje kwam, dit was echter niet schrikbarend. We hadden met zijn vieren drie maal de burger en een maal de vis besteld. Vrij snel te bereiden gerechten. Dachten we. Uiteindelijk kregen we rond 19:45 (ANDERHALF UUR NA BESTELLEN) eindelijk de gerechten. En de smaak? Niet meer dan middelmatig, zeker niet het geld en al helemaal niet anderhalf uur wacht waard. Wat een totale deceptie. En dat terwijl het voorheen toch altijd erg goed eten was met een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Wat ook niet meehielp was dat er aan de andere tafels ook al het een ander qua geklaag te horen was en dat er zelfs gerechten terug gestuurd werden omdat ze gewoon niet te eten waren (dat was bij ons zeker niet het geval).

Al met al een enorm negatieve ervaring en deze locatie is zeker van de lijst verdwenen om nogmaals te bezoeken. Erg jammer.

Beoordeeld op 8 juli 2020

Ter aanvulling op de eerdere review van 5 juli het volgende:

Mijn partner en ik waren gastheer van het "eet-elftal" en wij hebben een wat andere afdronk van de avond. De kwaliteit van het eten was beslist goed te noemen. De Chefs Choice als starter is een aanrader en was zeer smaakvol. De bavette als hoofdgerecht was uitstekend gebakken, evenals de hamburger en vegetarische maaltijd. De prosecco die werd geschonken kende een prima prijs-kwaliteitverhouding. De dessertkaart was misschien wat eenzijdig en een bolletje ijs voor de kids zou welkom zijn geweest. We hebben inmiddels vernomen dat de kaart daar al op aangepast is. Onze kleinkinderen hebben zich overigens geweldig vermaakt in de speelruimte bij Dekker.

De bediening lijkt nog niet helemaal op elkaar ingespeeld te zijn. We misten de scherpte en ervaring. Dat gaf soms wat ongemakkelijke situaties, maar zal beslist een aanloop-probleem zijn.

De inrichting ademt een eigentijdse en ontspannen sfeer.

De verloren gewaande, kadogekregen fles wijn is gelukkig teruggevonden. Het bleek dat de fles per ongeluk door een ander gezelschap was meegenomen dat een etentje in dezelfde ruimte vierde. De eigenaar heeft de fles inmiddels persoonlijk afgeleverd en we zijn erg blij hiermee.

De telefonische bereikbaarheid van het restaurant moet wel worden verbeterd. Het restaurant is alleen via het algemene nummer van Dekker bereikbaar. We begrijpen dat daar ook aan wordt gewerkt.

Al met al voor het eten een dikke acht, de bediening een zes en voor de kinderen geweldige mogelijkheden om te spelen.

Beoordeeld op 7 juli 2020 via mobiele applicatie

Wat is het mooi geworden!
Met onze pubers hier escape room bezocht en daarna heerlijk gegeten. Bediening prima en vriendelijk eten goed en voldoende.

Lekker ontspannen sfeer. Ook heerlijk weer na de corona tijd uit eten te kunnen.

In tegenstelling tot de vorige recentie dus erg goede ervaring en avond ervaren.