“Heerlijk”

El Pueblo
Geclassificeerd als nr. 12 van 114 Restaurants in Zoetermeer
Keukens: Spaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Donderdagavond tot laat gewerkt dus geen zin meer om te koken. Laten we weer eens naar El Pueblo gaan. Was alweer een tijdje geleden. De nieuwe locatie is heel leuk met een leuk rustig terras. Beter dan de oude locatie. Was een goede keuze! Heerlijk gegeten, mijn favo tapas bij hun zijn de spinazie kroketjes, zo lekker. Zeer prettige bediening van een heel lief en vriendelijk meisje zonder dat ze opdringerig werd. We gaan zeker snel terug.

28 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas mogen smaakvol zijn, kleine gerechtjes die genuttigd worden tijdens een avondje gezelligheid. Het hoeven geen culinaire hoogstandjes te zijn, maar er mag passie in de kleine hoeveelheden, met soms een uitgesproken smaak en het liefst nooit tekort doen aan de kwaliteit van de ingrediënten.
Als de muziek goed is, de stoelen zitten comfortabel, de drank smaakt en het weer zit ook nog eens mee, dan is het een perfecte terrasavond met tapas.

Dat is het hier niet.
De aardappels worden overgoten met een mayonaise waar geen knoflook in te proeven is.
Als er al knoflook gebruikt wordt, lijkt het op oude knoflook waar ongetwijfeld pit in heeft gezeten, maar die pit is veranderd in een flauwe smaak.
De “pittige” salsa is ook niet om over naar huis te schrijven. Het had ook van een bekende sausfabrikant kunnen zijn.
De vis is absoluut niet smaakvol en lijkt verre van vers. Mocht de vis toch vers zijn, dan wordt het dramatisch verknoeid in de keuken.

En natuurlijk zijn er ook tapas die heerlijk smaken. Maar die zijn snel vergeten als dan de kaas op het kaasplankje ernstig verkleurd is aan de randen. Bij het zien van een verlept, geelachtig schimmelkaasje vergaat me de lust om nog positief te schrijven.

De bediening...
Lijkt onervaren en “plempt” de bordjes op tafel.
Gerechtjes die nog niet op zijn worden te snel meegenomen.
Onze ober serveerde weliswaar met een glimlach en een continue “goedenavond”, hij slofte door het restaurant alsof hij lood in de schoenen had.

De muziek..
Hoef je niet voor te komen. Veelal was er geen muziek en als er wel wat gedraaid werd was het niet memorabel genoeg.

De tafels en stoelen.
Ik ben vrij lang, dus ik zit al snel niet heel comfortabel. Helaas was het deze keer absoluut niet beter. De verhoudingen klopten niet, de stoelen te hoog voor de tafel, de tafel te laag bij de grond én veel te klein voor de gerechten.

De prijs..
Niet in verhouding. Het restaurant lijkt zich voor te willen doen als tapasbar/restaurant, maar het eten heeft cafetaria kwaliteit. Op zich niet erg! Als er cafetariaprijzen gehanteerd worden. Het is te duur.
De sfeer ontbreekt, de passie zit nog in de verhuisdozen, de kwaliteit is bij het uitserveren van de schalen gevallen.
En wat doet dat matras in vredesnaam op de balken?

Helaas, geen volgende keer meer voor mij.

23 mei 2018 beoordeeld

Met een groep van 8 man hier gegeten. Gerechten waren prima in orde maar verwacht geen hoogstandjes. Alles wordt zoals het lijkt op de automatische piloot bereid en uitgeserveerd. Er zat nou niet echt bezieling in de gerechten.

1 mei 2018 beoordeeld

Prettige bediening, zitgelegenheid/gezelligheid redelijk, kwalitatief goede keuken, prijs gerechten aan de stevige kant.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super lekker gegeten. Het was niet goedkoop maar het was het waard. Jammer dat het al vroeg rustig werd.

Reizigers die El Pueblo bekeken, bekeken ook

Zoetermeer, Zuid-Holland

In El Pueblo geweest? Deel je ervaringen!