“Aanrader”

Smaak & Vermaak
Geclassificeerd als nr. 6 van 123 Restaurants in Zoetermeer
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne avond gehad! Heerlijk gegeten, mooie smaak combinaties en prachtig opgemaakte gerechten. Restaurant heeft een ontspannen informele sfeer en is stijlvol. Zowel de chef als de bediening veel gevoel voor aandacht en service. Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: augustus 2021

24 november 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de verjaardag van mijn vrouw gekozen voor het thuisbezorgd menu. Eerste verrassing was een optreden van Rene van Kooten die speciaal voor haar Zij gelooft in mij van Andre Hazes had ingestudeerd. KLASSE!!
Vervolgens een voortreffelijk diner dat met behulp van de beschrijving prima zelf was te serveren. De bekende Smaak en vermaak kwaliteit was volledig aanwezig.
Op deze manier toch een culinair avondje.

Datum van bezoek: november 2020
9 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het leuke oude deel van Zoetermeer ligt dit mooie restaurant. Mooi oud gebouw, de bewaarschool van vroeger. Er wordt hier een voortreffelijk vier gangen menu gekookt. De bediening is vriendelijk en professioneel, de wijnen bij de gerechten zijn uitstekend. Ook de Corona-voorzorgsmaatregelen zijn prima op orde. We komen graag nog een keer terug.

Datum van bezoek: oktober 2020
20 september 2020 beoordeeld

Fantastisch eten, Goede bediening. Goede uitleg over de gerechten en de bijpassende wijnen. Echt een avondje uit!

Datum van bezoek: september 2020
8 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Om wat te vieren hier met vrouw en ouders geweest. Het eten was geweldig begeleidt met overheerlijke wijnen. De juiste verhalen met uitleg erbij en je hebt een geweldige avond. En maar één menu en dan zo goed. Dat getuigt van lef.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Smaak & Vermaak bekeken, bekeken ook

Zoetermeer, Zuid-Holland

Zoetermeer, Zuid-Holland

In Smaak & Vermaak geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.