“ronduit slecht”

Restaurant Pavarotti Zoetermeer
Geclassificeerd als nr. 17 van 112 Restaurants in Zoetermeer
Beschrijving: Bij Pavarotti maken we elke dag vers pizzadeeg. Het pizzadeeg laten wij 24 uur rijzen, waardoor het de beste kwaliteit krijgt. Het pizzadeeg wordt gemaakt van pizzameel, water, gist, olijfolie en een snufje zout. Pavarotti gebruikt alleen de beste ingrediënten om de pizza mee te beleggen. Onze pasta’s worden met zorg bereid en worden gemaakt van semola en water. Deze twee ingrediënten worden samengevoegd in onze pastamachine en worden omgetoverd tot verschillende soorten pasta’s.
30 mei 2018 beoordeeld

onvriendelijke bediening, langzame service. je wacht lang op aandacht van een werknemer en zodra je deze hebt weet je dat je weer minimaal een kwartier kan wachten op een drankje of wat er ook besteld word.

kwaliteit is ver te zoeken en het personeel had duidelijk onenigheid met elkaar.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ijs is verrukkelijk!!!! Erg vriendelijke bediening, veel smaken en is ook een chocolatier. Smullen, smullen en nog eens smullen!

3 mei 2018 beoordeeld

Hallo allemaal,

Mijn eerste indruk was een gezellig restaurant maar wat een slechte bediening. Niemand die daar zichtbaar de leiding had. Ik moest drie keer vragen om mijn bestelde drankjes de salade Nicoise was zo koud het leek wel of die in het vriesvak had gestaan onze pizza's stonden 10 minuten te wachten voor ze uitgeserveerd werden.
Nee ik werd daar niet blij van !
Het is zeker geen aanrader

30 april 2018 beoordeeld

Wij wilde graag een kleine lunch voor twee. Dit leverde geen probleem op de pizza werd besteld en er werden keurig twee borden met bestek geleverd. Ik bestelde een speciaal biertje van de kaart doch er werd een andere geleverd, jammer ik had graag vooraf overleg gehad. De bediening super vriendelijk en accuraat.

30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met groep vrienden. Beetje verkeerde daguitgekozen, koningsdag. Maar toch plekje bemachtigd. De pasta die ik gegeten heb, was heerlijk. De pizza's die mijn gezelschap gegeten hadden, waren ook goed. Bediening was vriendelijk en snel. De aankleding in het restaurant is prachtig. Enige minpuntje, voor ons toch wel iets te massaal. Maar ondanks, gaan we hier toch nog wel terugkomen.

Reizigers die Restaurant Pavarotti Zoetermeer bekeken, bekeken ook

Zoetermeer, Zuid-Holland

In Restaurant Pavarotti Zoetermeer geweest? Deel je ervaringen!