“Zeer slechte zaak ( asociaal gewoon)”
Beoordeling van Brasserie 'Oh Die'

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Brasserie 'Oh Die'
Geclassificeerd als nr. 88 van 114 Restaurants in Zoetermeer
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze mensen hebben echt totaal geen respect voor klanten. Tafels zijn vies,mocht je er wat van zeggen dan krijg je een grote mond. Erg lang moesten wij wachten op 4 broodjes bal Drie kwartier. Daarna weer een grote mond. Wij vonden het al vreemd waarom het er nooit druk is. Duidelijk nu. Onze ervaring is.... Loop snel door. P.s wij zijn er twee keer geweest en allebij de keren was het slecht.

4 mei 2018 beoordeeld

We hebben beiden een club sandwich gegeten met kip. Prima broodje. Lekker buiten, in de zon met blik op de dorpstraat.

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zit zaakje zit met mooi weer altijd vol. Ik weet nu waarom. Ze hebben prima broodjes voor een leuke prijs. Het broodje warm vlees was erg lekker en ook de poffertjes waren super. Hier gaan we zeker vaker even wat eten.

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst bij de brasserie zoeken wij een plekje uit op het terras. Aangezien wij graag allemaal in de zon willen zitten draaien wij de stoelen in de richting van de zon. Na een paar minuten komt er een serveerster aan die aan geeft dat zij net de tafel anders wil gaan zetten, dus geef ik aan om aan een andere tafel te gaan zitten. Dat wordt gewaardeerd. Op het moment dat wij gaan zitten draaien wij de tafel om in de zon te kunnen zitten. Op dat moment schreeuwt de serveerster over het terras "nou die tafel had je wel kunnen laten staan!!". Ik dacht op dat moment dat het een grapje was, maar ze voegt in serieuze toon hieraan toe "dat haar hele terras op deze manier wordt verbouwd". Het was een serieus negatieve en onklantvriendelijke opmerking die mij zeer ontstemd heeft.

6 augustus 2016 beoordeeld

Waren hier een tijdje niet geweest. Bij binnenkomst vonden we al dat het anders was dan anders, en na nagevraagd te hebben, bleken we ook gelijk te hebben dat er een andere eigenaar was.
Maar we waren niet voor niks gekomen, wat we daar aten, broodje warm vlees en eigengemaakte gehaktbal, zijn nog steeds heel erg goed en komen er nog steeds voor terug.
Meiden ga zo door met dezelfde vriendelijkheid en inzet, succes.

Reizigers die Brasserie 'Oh Die' bekeken, bekeken ook

Zoetermeer, Zuid-Holland

In Brasserie 'Oh Die' geweest? Deel je ervaringen!