“NOOIT MEER”

Bonjour Vietnam
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 4 van 116 Restaurants in Zoetermeer
25 september 2020 beoordeeld

Vietnamese curry met kip en seizoensgroenten hebben we besteld de curry was een bakje met geel water waar de kip overheen is gevlogen 1 aardappel en een paar boontjes echt nog nooit zo slecht gegeten
NOOIT MEER

Datum van bezoek: september 2020

15 maart 2020 beoordeeld

Na een tijdje gelden weer eens gegeten bij Bonjour Vietnam. We hebben genoten van het eerlijke eten. Mijn partner had een gerecht met gegrild varkensvlees en ik had gecarameliseerde vis met idem groenten. Vooral hebben we summerrolls besteld en krokante kip. Hierbij heb ik verse gemberthee genomen en mijn partner vietnamees bier. Het was weer een heerlijke smalvond. Een aanrader voor een ieder die nog niet kennis heeft gemaakt met de Vietnamese keuken!

Datum van bezoek: maart 2020
11 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

In het Stadshart van Zoetermeer bevindt zich een heerlijk Vietnamees restaurant. Het is een leuke zaak. Bonjour Vietnam heeft een authentieke keuken. Wij hebben er geluncht met een heerlijke soep met veel vlees en kleine loempiaatjes.

Datum van bezoek: maart 2020
2 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk gaan we een keer eten boj Bonjour Vietnam. Gezellig restaurant. Tafeltjes staan wat dicht op elkaar. Goede uitleg wat de gerechtjes inhouden van de serveerster. Verschillende sausjes erbij. Eten was vers en een verrassing voor ons. Lekker van smaak. We namen een rypisch vietnamees gerecht. Meer een soort salade met vlees en noedels en sla. Persoonlijk.miste ik wat vlees, maar dat had de serveerster al aamgegeven. Desalnietemin lekker gegeten.

Datum van bezoek: februari 2020
12 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week met de lunch langs Bonjour Vietnam gegaan. Het restaurant waar ik al honderden keren ben langsgelopen, maar nooit naar binnen ging. Onbekend met deze keuken trok het mijn partner nooit aan. Nu deed de gelegenheid zich voor, en ik zocht een plek voor de lunch, zonder mijn parner. Niet opzoek naar een standaard broodje carpaccio of te duur betaalde club-sandwich, maar opzoek naar die pareltjes... en heb ik hier een pareltje gevonden zeg!

Tot mijn grote verbazing was het rustig, we waren de eerste. Ik had netjes gereserveerd, want onaangekondigd ergens binnen lopen vind ik zelf ook nooit fijn. Gedurende ons bezoek kwamen er nog wat gasten, maar deze zaak zou iedere dag vol moeten zitten. Ik weet niet of het menu soms wisselt, want het was mijn eerste keer, maar de keuze is niet heel groot. Maar toch genoeg om te kiezen.

Wij begonnen met wat Vietnamese hapjes. Ieder hapje zijn eigen sausje, vriendelijk uitgelegd door onze gastvrouw. Daarna een heerlijke Pho, keuze uit 3 goed gevulde soepen. Hier moet je echt voor kiezen! Rund of kip, en goed gevuld. Wij wilden nog verder met de reis door Vietnam en namen nog een vlees gerechtje. Onze gastvrouw attendeerde ons erop dat de hoeveelheid na deze soep best groot was, maar we besloten 2 bordjes te delen. Voor hoeveelheid maakte dat niet uit, maar wij wilden All-in the Vietnamese cuisine.

Kortom, wij aten heerlijk afwisselend en voor een schappelijke prijs al dit lekkers. Echt niet duur! Bedankt! Ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: januari 2020

Reizigers die Bonjour Vietnam bekeken, bekeken ook

Den Haag, Zuid-Holland
Zoetermeer, Zuid-Holland

In Bonjour Vietnam geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.