“Prachtig concept ”
Beoordeling van Vino Vidi Vici

Vino Vidi Vici
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Nachtleven in Valkenburg
22 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wijn proeven via een soort creditcard die je kan opladen naar keuze. Wijnen uit alle windstreken, zelf uit te kiezen en indien gewenst aan te kopen. De wijntjes zijn niet de grote hoogvliegers maar best aangenaam en dat vertaald zich ook in de prijs. Best gezellig om te vertoeven en héél leuk om op deze manier wijntjes te proeven. En nog een aanrader voor als je er in de wintermaanden langs komt: de witte glühwein is echt super lekker!!!

5 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelokt door de aanbieding, 5 wijnen uit te proberen voor 2,50, werden we aangenaam verrast door dit concept.

Gewoon even lekker zitten aan een tafel terwijl je tot 5 maal toe(kan ook meer) wijn kan proeven vanuit alle windstreken.

Wijnen die je proeft, zijn ook naderhand te verkrijgen en betaalbaar.

Personeel erg vriendelijk en locatie bij de 'kerstgrot' fluwelengrot.

Veel plezier

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin in een lekker wijnproef avondje met een uitgebreid assortiment in een uniek concept?!, dan moet u dit zaak je zeker eens proberen, de samenstelling wijnen zijn zeer uiteen lopend en toch zeer verschillend van elkaar, kortom omschreven is dit een zaak waar veel passie en liefde in zit,en dit merk je ook aan de hand van de wijn keuzes,een aanrader voor zo wel jong als oud en zeker niet prijzig! Bedankt voor het gezellig avondje en tot binnenkort!

27 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super concept, met een kaartje kun je zelf kiezen hoeveel wijn je wil en welke je wil. De uitleg staat boven het apparaat. Super gezellig ingericht en vriendelijke gastheer. Het is totaal NIET duur! De wijnen zijn HEERLIJK en heel DIVERS! Echt de lekkerste wijnen die ik ooit geproefd heb, echt super! De hapjes zijn ook heerlijk en weer totaal niet duur! Een aanrader voor elke wijnliefhebber! Wij komen zeker terug !

Bekijk meer beoordelingen
25 oktober 2016 beoordeeld

Wijn proeven per slok in plaats van per glas. Met een soort van creditcard de verschillende 'automaten' langs. Briljant concept!!

En bovendien een enorm vriendelijke en behulpzame eigenaar (ik kreeg zelfs een kurkentrekker van 'm mee om toch m'n 's middags gekochte St. Martinus op de hotelkamer te kunnen openen. ;)

Ik had niet heel veel tijd en heb maar weinig kunnen proeven. Wat ik heb geproefd was 'best aardig', maar voor mijn smaak toch een beetje '13 in een dozijn' wijn. Daar was de prijsklasse ook wel naar.

Maar ik zou de eigenaar ter overweging geven toch ook twee kastjes met wijnen met dubbele prijs neer te zetten. Al was het maar omdat deze manier van proeven een geweldige manier is om te ervaren welke 'sprong' je maakt zodra je je flesbudget iets verruimt. En daarbij zou een flesje lokale St Martinus niet misstaan!

Een concept dat zich leent voor replicatie en doorontwikkeling! Warm aanbevolen!

Reizigers die Vino Vidi Vici bekeken, bekeken ook

In Vino Vidi Vici geweest? Deel je ervaringen!