Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
We hadden meer verwacht

Het concept is leuk en van de prijzen kun je echt niks zeggen. Wat wel echt jammer is, is dat de ... meer lezen

Beoordeeld op 29 maart 2018
Jenny R
Maastricht
via mobiele applicatie
Heerlijk

Heerlijk avondje, genoten van vele verschillende wijnen en goed verzorgde hapjes. Een echte ... meer lezen

Beoordeeld op 16 september 2017
Chii182
Landgraaf, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 18 beoordelingen

Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Super concept, met een kaartje kun je zelf kiezen hoeveel wijn je wil en welke je wil. De uitleg staat boven het apparaat. Super gezellig ingericht en vriendelijke gastheer. Het is totaal NIET duur! De wijnen zijn HEERLIJK en heel DIVERS! Echt de lekkerste wijnen die ik ooit geproefd heb, echt super! De hapjes zijn ook heerlijk en weer totaal niet duur! Een aanrader voor elke wijnliefhebber! Wij komen zeker terug !

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 25 oktober 2016

Wijn proeven per slok in plaats van per glas. Met een soort van creditcard de verschillende 'automaten' langs. Briljant concept!!

En bovendien een enorm vriendelijke en behulpzame eigenaar (ik kreeg zelfs een kurkentrekker van 'm mee om toch m'n 's middags gekochte St. Martinus op de hotelkamer te kunnen openen. ;)

Ik had niet heel veel tijd en heb maar weinig kunnen proeven. Wat ik heb geproefd was 'best aardig', maar voor mijn smaak toch een beetje '13 in een dozijn' wijn. Daar was de prijsklasse ook wel naar.

Maar ik zou de eigenaar ter overweging geven toch ook twee kastjes met wijnen met dubbele prijs neer te zetten. Al was het maar omdat deze manier van proeven een geweldige manier is om te ervaren welke 'sprong' je maakt zodra je je flesbudget iets verruimt. En daarbij zou een flesje lokale St Martinus niet misstaan!

Een concept dat zich leent voor replicatie en doorontwikkeling! Warm aanbevolen!

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 23 september 2016 via mobiele applicatie

Veel keuze in wijnen. Goede sfeer en advies bij de wijnen. Lekkere hapjes bij de wijn.
Wij hebben een aantal flessen gekocht en kunnen thuis nog nagenieten.

Datum van activiteit: september 2016
Beoordeeld op 9 april 2016

Heerlijk om hier naartoe te gaan. Via social deal vaker geweest, maar ook zo de moeite waard om binnen te lopen. Voor €0,50 kun je een glas vullen met een wijn naar keuze. Ongeveer 3 slokken per wijn.

Verder kun je hapjes bestellen voor erbij.

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 23 augustus 2015

Een, originele manier om wijn te proeven. Je een soort kredietkaart waarop je een bepaald bedrag laat zetten (€ 0,50 per keer dat je drukt) je kan dan met je proefglas ongeveer 30 wijnen proeven. Telkens je gedrukt hebt gaat er € 0,5 van ge kaart. Je kan bijladen... De wijnen zelf zijn uiteenlopend van smaak.

Datum van activiteit: augustus 2015