Beoordeeld op 24 juni 2019

Al enkele jaren komen wij terug naar deze mooie plek in zuid-Limburg.
Plekken zijn ruim en voorzien van water, stroom en afvoer, de voorzieningen zijn goed. Restaurant heeft een goede keuken voor als je even niet zelf wilt koken.
Zwembad is niet groot, maar heerlijk voor de afkoeling op de warme dagen.

Kamertip: Wij hadden een kampeerplaats op een rustig veld
Beoordeeld op 19 juni 2019 via mobiele applicatie

Hier 6 nachtjes geweest in een kant en klare caravan,
Bij aankomst en alles uitgepakt te hebben bleek dat er iets mis was met de stroom, we kregen constant schokken bij alles wat we aanraakten , verteld aan de eigenaar en die liet direct iemand komen, helaas kon t niet direct opgelost worden dus moesten al onze spullen weer naar een andere caravan , dat was wel ff een dingetje maar overmacht
Aardige baas, leuke camping op een zeer mooie camping!
Lekker zwembad erbij was wel een pluspunt
Het enige wat ik vond was dat de plekken erg dicht op mekaar stonden maar voorderest prima! Ik zeg doen!

Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Prima, fijne, kleine camping. De ligging is perfect onderaan de Keutenberg, met een klein zwembadje voor de kinderen. Restaurant, bar, en prima badvoorzieningen. Eigenlijk alles wat je nodig hebt. De eigenaren zijn hartstikke vriendelijk.

Beoordeeld op 14 juni 2019

Mooi grasveld waar we mochten staan, mensen vriendelijk, sanitair schoon,
Enige min puntje was dat het veld scheef was maar bij een stort bui die we hadden was het weer een voor deel .
Dus zeer tevreden.
Aan rader is om er een biertje te drinken van de streek Heeerlijk

Datum van verblijf: juni 2019
118didierw, Eigenaar van Camping Vinkenhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019

Hartelijke dank voor de mooie beoordeling. En ja, onze eigen gebrouwen Keutenberg Blond is inderdaad heerlijk! Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 11 juni 2019

Dit jaar stonden voor het 40e jaar op camping Vinkenhof , meestal rond Hemelvaart /Pinksteren.
Al vele jaren komen we met plezier een aantal weken naar de camping , voorzieningen zijn voor ons prima .
Omgeving Vinkenhof is erg mooi om te wandelen en te fietsen .
Hopen nog vele jaren naar decamping te kunnen komen.

Datum van verblijf: juni 2019

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Mooi om te horen dat jullie al zo lang van onze camping genieten!