“Heerlijk eten!”

Pistache Cocktails & Burgers
Geclassificeerd als nr. 21 van 131 Restaurants in Valkenburg
Beschrijving: De lekkerste nachos, taco's, burgers, hot dogs en streetfood gerechten, maar liefst 50 verschillende cocktails en een uitgebreide wijnkaart. En dat in hartje Valkenburg!
29 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kozen voor pistache omdat ze er ook gerechten op het menu hadden staan om te delen. Het eten was heerlijk, lekkere variatie in smaken, de bediening was uiterst vriendelijk en met de heaters op het terras was het heerlijk zitten.

Een minpunt vond ik dat de shared food platter echt veel te veel was voor 2 personen. En ik ben een tegenstander food waste, dus dat was jammer.

22 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg lekker, zeer vriendelijke bediening! Mooi plekje op terras. Gerecht voor 2 personen was echt mega veel. Kregen wij niet op, hebben ons hierop verkeken. Een volgende keer weten we beter

20 september 2020 beoordeeld

Leuke zaak en gezellig terras, daardoor erg druk. Toch werd het eten snel geserveerd. De burger was heel goed en de Beef Taco perfect.
Als we weer eens in Valkenburg zijn, gaan we zeker hier weer eten.

18 september 2020 beoordeeld

Tijdens ons verblijf in Valkenburg meerdere malen naar Pistache geweest. Ze hebben hele lekkere cocktails en al het eten wat wij hebben gehad was heerlijk (inclusief de Pistache Nachos!). Het heeft een alternatieve sfeer, wat het heel uniek maakt. Ook al het eten/drinken heeft een soort eigenheid, wat een super leuke twist is op klassieke gerechten en drankjes! Verder erg tof personeel, een zeer vriendelijke eigenaar en er wordt hard gewerkt!
Zeker een grote aanrader in Valkenburg!

Datum van bezoek: juli 2020
3 september 2020 beoordeeld

Toppie , heerlijk gegeten , en veel verschillende cocktails gedronken.
Als je eens in Valkenburg bent , zou ik deze zeker niet overslaan.

Reizigers die Pistache Cocktails & Burgers bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg

In Pistache Cocktails & Burgers geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.