“Subliem ”

Lignano's
Geclassificeerd als nr. 39 van 151 Restaurants in Valkenburg
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder jaar een weekje Valkenburg en iedere jaar hier pizza eten! Wederom gekozen
voor de dubbel geslagen Dela Casa. En wederom perfect.

De foto laat de kleine variant zien, de normale is een stuk groter.

Het terras is heerlijk om uw zitten, als het koud is doen ze de branders aan zodat je toch lekker buiten kunt blijven zitten.

21 mei 2018 beoordeeld

Heel vriendelijk ontvangen, gestart met lekkere bruschetta, daarna pizza, lasagne en pasta carbonara gekozen aan onze tafel, alles heel lekker, chocolademousse als dessert was ook dik in orde. Aanrader in het drukke Valkenburg met de vele Tientallen plekjes om te eten.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier met mijn vriend gegeten. De carpaccio was gemiddeld van smaak. De gorgonzolasoep was heerlijk. De tagliatelle was vrij smaakloos. Mijn salade met gorgonzola was dan wel weer lekker. Alleen jammer dat ik een maaltijdsalade had besteld en de kleine versie kreeg. Verder blijf ik zout missen bij de meeste restaurants, dus ook hier gebrek aan zout in het eten. Al met al geen hoge kwaliteit, maar ook geen vies eten. Personeel was wel vriendelijk. En buiten op het terras is het erg leuk om naar voorbijkomende mensen te kijken.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg druk werd van te voren verteld dat we een mochten wachten. Maar met een half uur was de maaltijd er. We hebben heerlijk gegeten.

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Liever niet meer. Een van de twee bestelde soepen vergeten en nageleverd. Daarna bijna anderhalf uur wachten op het hoofdgerecht. U raadt het al, weg trek. Het geheel kwam slecht georganiseerd over. Het eten was wat smaak betreft best in orde, maar ook niet meer dan dat.Jammer

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Lignano's bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg
Valkenburg, Limburg

In Lignano's geweest? Deel je ervaringen!