“Zeer leuke avond gehad”
Beoordeling van Gouden Leeuw

Gouden Leeuw
Geclassificeerd als nr. 35 van 145 Restaurants in Valkenburg
Keukens: Frans
30 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier heel lekker gegeten, de menu's zijn vers en heel puur, De bediening is super vriendelijk en snel en heel belangrijk altijd met een glimlach

21 mei 2018 beoordeeld

Vriendelijk ontvangen, vlotte bediening, lekker eten en ruime porties. De ober maakte onze dochter attent op het feit dat de scampi’s van de scampispies ongepeld zijn, dat apprecieerde ik erg. Mooi terras.

13 mei 2018 beoordeeld

Toen ik mijn bord zag komen met het Saté stokje schrok ik wel even.
Zo'n grote hoeveelheid vlees op 1 stokje heb ik van mijn leven nog niet gehad.
Om in de huidige termen te schrijven: mega.
Tevens krijg je er koude groente en frites bij. Een advies voor het restaurant. Vervang de huidige frites voor iets anders want zo gewoontjes krijg ik ze in de snackbar ook.
Het personeel is vlot en vriendelijk en loopt heel wat af.
De inrichting is nogal oubollig maar gezien de gemiddelde leeftijd van het publiek past dat ook wel. De stoelen en tafels doen "Oostenrijks" aan.
De prijs voor een menu is redelijk.
De soep van de dag is niet zo speciaal, de kruidenboter bij het stokbrood weer wel.
Al met al zeer de moeite waard.

19 februari 2018 beoordeeld

Gisteren dd 18/02/2018 met een gezelschap van 7 personen hier een leuke en gezellige avond gehad.Met fantastisch eten en een super vriendelijke en bekwame bediening.
Hier wordt je lekker verwend door de super vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit verhouding is echt perfect,En je gaat zeer zeker niet met honger weg.

11 januari 2018 beoordeeld

Tijdens de voorbije kerstperiode hebben wij in afwachting van de wekelijkse kerstparade in het restaurant De Gouden Leeuw lekker gegeten. Dit restaurant biedt de gasten een uitgebreide menukaart aan met een vriendelijke bediening en tevens een goede service. Het was er leuk eten in dit gezellig interieur. Voor herhaling vatbaar.

Reizigers die Gouden Leeuw bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg

In Gouden Leeuw geweest? Deel je ervaringen!