“Top restaurant ”

Restaurant de Munt
Geclassificeerd als nr. 18 van 139 Restaurants in Valkenburg
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
9 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als of oma voor je heeft gekookt , echt een aanrader, voor mij nr 1 in Valkenburg! Service is goed en eten is subliem ben je in Valkenburg ga hier dan lekker eten !

Harold H, Eigenaar van Restaurant de Munt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 juli 2017

hartelijk bedankt voor Uw mooie beoordeling, tot een volgende keer.

met vriendelijke groet,
jeanine

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening was helemaal niet vriendelijk. Ik was er alleen en er werd me op een botte manier verzocht aan een kleiner tafeltje plaats te nemen om plaats te maken voor meerdere personen. Ik had al drinken besteld, anders was ik opgestaan en doorgegaan ! Valkenburg is verder een mooi gezellig stadje, enkel parkeren is er echt duur.

Harold H, Eigenaar van Restaurant de Munt, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2017

goedemiddag
bedankt voor Uw feedback.we hebben 5 tafels voor 2 personen en 2 voor 4 personen, dus zou best kunnen dat een medewerker U vriendelijk vraagt om aan een 2 persoons tafel te gaan zitten als die ook vrij is , kan zijn dat het niet als vriendelijk bevonden werd door U maar was zeker niet de bedoeling van de medewerker.

met vriendelijke groet,
harold hendriks

28 juni 2017 beoordeeld

Na twee jaar weer een keer Valkenburg en weer eten bij de Munt.
Nou kan met een gerust hart vertellen dat het weer grandioos eten was.
Heerlijk vlees met vier soorten groente en een heerlijke fles wijn .

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen een hoofdgerecht gehad. Bediening was vriendelijk en vlot. Groenten niet heel smaakvol maar schitzel , hongaarse goulash en aardappeltjes wel. Gelegen in een druk straatje met veel restaurants.

1 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben afgelopen weekend bij restaurant de Munt gegeten tijdens een weekendje Limburg na het lezen van alle goede recencies. Mijn vriend had een combinatie 3 gangen menu gekozen en ikzelf had een los voorgerecht en hoofdgerecht. Als voorgerecht had ik de parmaham met meloen en mijn vriend een zalm voorgerecht, als hoofdgerecht had ik de spareribs en hij de mixed grill. Wat ons nu echt tegenviel is dat de menu-porties echt VEEL kleiner waren als mijn los bestelde menu.. Dat van mijn vriend was echt belachelijk weinig, maar ik daarentegen had echt 2 hele volle borden met alles. Zo vond ik zelf de ham in verhouding met de meloen veel te veel (heb t ook laten liggen) en ik had zeker een goed vol gevuld bord met spareribs (waar mijn vriend nog van heeft meegegeten omdat zijn hoofdgerecht uit 3 miniscule stukjes vlees bestond...
De kwaliteit was van beide wel prima, daar niks op aan te merken.. Maar de verhoudingen vonden wij wel raar. Over personeel enz niks op te merken, alles was prima en heerlijk gegeten!

Reizigers die Restaurant de Munt bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg
Valkenburg, Limburg

In Restaurant de Munt geweest? Deel je ervaringen!