“Goed eten”

Restaurant de Munt
Geclassificeerd als nr. 15 van 145 Restaurants in Valkenburg
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
28 juni 2017 beoordeeld

Na twee jaar weer een keer Valkenburg en weer eten bij de Munt.
Nou kan met een gerust hart vertellen dat het weer grandioos eten was.
Heerlijk vlees met vier soorten groente en een heerlijke fles wijn .

17 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen een hoofdgerecht gehad. Bediening was vriendelijk en vlot. Groenten niet heel smaakvol maar schitzel , hongaarse goulash en aardappeltjes wel. Gelegen in een druk straatje met veel restaurants.

1 juni 2017 beoordeeld

Wij hebben afgelopen weekend bij restaurant de Munt gegeten tijdens een weekendje Limburg na het lezen van alle goede recencies. Mijn vriend had een combinatie 3 gangen menu gekozen en ikzelf had een los voorgerecht en hoofdgerecht. Als voorgerecht had ik de parmaham met meloen en mijn vriend een zalm voorgerecht, als hoofdgerecht had ik de spareribs en hij de mixed grill. Wat ons nu echt tegenviel is dat de menu-porties echt VEEL kleiner waren als mijn los bestelde menu.. Dat van mijn vriend was echt belachelijk weinig, maar ik daarentegen had echt 2 hele volle borden met alles. Zo vond ik zelf de ham in verhouding met de meloen veel te veel (heb t ook laten liggen) en ik had zeker een goed vol gevuld bord met spareribs (waar mijn vriend nog van heeft meegegeten omdat zijn hoofdgerecht uit 3 miniscule stukjes vlees bestond...
De kwaliteit was van beide wel prima, daar niks op aan te merken.. Maar de verhoudingen vonden wij wel raar. Over personeel enz niks op te merken, alles was prima en heerlijk gegeten!

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben daar gegeten op 27 april, Koningsdag. De drukte was iets teveel voor de 2 uitbaters. Daardoor duurde het bestellen en uitserveren van het eten wat lang. Slakken vooraf redelijk maar zeker niet onderscheidend, huiswijn rood gemiddeld en hoofdgerecht (tongfilet) te duur voor overduidelijk diepvries vis. Kortom voor 90€ prijs/kwaliteit niet in orde.

17 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening en eten is uitstekend, het aspergemenu was heerlijk, kortom een aanbeveling waardig ik kom zeker weer terug.

Reizigers die Restaurant de Munt bekeken, bekeken ook

Valkenburg, Limburg
Valkenburg, Limburg

In Restaurant de Munt geweest? Deel je ervaringen!